Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste shop in Rotterdam.

Beste shop in Rotterdam.

15 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Reefer ook eens geweest, goede shop, inderdaad wat duur.

The Act zijn ze aan het verbouwen, wie weet een grand opening :P

Pluto maar eens proberen
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mede blowers, sinds de shop bij mij dicht is moet ik naar dealers of Rotterdam.
Nu wilde ik graag weten naar welke shop kan ik het beste gaan?

Alvast bedankt. :stoned:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
De lachende paus ken ik wel die is zeker goed. vooral de special haze daar :stoned:
Greenhouse ken ik niet ik ga er zeker langs. thnx voor de tip. :stoned:
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Lachende Paus (Binnenweg)
Greenhouse, schuin tegenover De Lachende Paus.
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is vanaf De Paus gezien schuin het kruispunt over. Op de hoek heb je cafe Ari, in dat rijtje zit Greenhouse. Ga je als Spijkenees niet naar Green Spirit?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat Cafe weet ik wel te vinden.
Vroeger ging ik wel naar de green toen die nog open was, hij is nu al wat maanden gesloten en blijft ook dicht[dat is pas geleden bekend gemaakt].
Maargoed de green was zoiezo niet zo goed haalde het meestal bij dealers.

Alleen de laatste tijd ga ik vaak naar de stad dus zijn dealers overbodig voor me :grin:
f
frankkkLid
01-01-2024, 00:00
#7
ahllen.. ook zakjes van 3.50 goeie ww beste hash en bubbel. zit achter nieuwe binnenweg. :stoned:
D
DioLid
01-01-2024, 00:00
#8
wanneer ik soms eens in rotterdam ben, ga ik steeds naar de sky high.
altijd al goeie weed gehad daar. :stoned:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste shop in Rotterdam is de Pluto imho. Goede wiet, goede hoeveelheid en redelijk 'goedkoop'. Je kan er alleen niet zitten, het is alleen voor het kopen van wiet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
shokora zei:
Beste shop in Rotterdam is de Pluto imho
Klik om te vergroten...
+1

Nemo vond ik ook altijd wel chill, cool ingericht, enzo. Wel een beetje een toeristenshop, maar altijd goede wiet.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
shokora zei:
Beste shop in Rotterdam is de Pluto imho
Klik om te vergroten...
+1
Klik om te vergroten...
+2, de polm van Pluto heeft een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.

Reefer en The Act zijn kwa gelegenheid tot loungen ook best te doen, alhoewel laatstgenoemde niet bepaald goedkoop is.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pluto is een aanrader. Kwam dr regelmatig :stoned:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
The Reefer is een zeer aangename shop.
Minimumleeftijd is daar wel 21.
Voordeelzak voor 16 euro is een aanrader.
The Greenhouse is dezelfde eigenaar als de Reefer, ze verkopen daar ook precies hetzelfde
Het Trefpunt verkocht vroeger 3 voorgedraaide skunk voor 5 euro, weet niet of dat nog zo is want ben er al anderhalf jaar niet meer geweest. Ze verkopen daar trouwens ook spacecake en redelijk goede wiet.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#14
The Greenhouse is volgens mij gesloten. Net als de rest van de shops op de Oude Binnenweg op Nemo na geloof ik. Mijn favorieten zijn Bilbao en Charlois. Goede prijs-kwaliteitverhouding en het dichtste bij Spijkenisse.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
the reefer kom je ook binnen als je 18 bent. de witte de with trouwens ook, hoorde ook van mensen dat je daar 21 voor moest zijn. niet dus.
w
weed_smokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ hislordship

de chaiba bij de shop 't trepunt is goed, vraag daar naar hun silver haze... :hearteyes: en je kan daar binnen relaxd chillen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."