Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een paar jaar geleden ben ik een aantal keer naar de International geweest. Is die nog dicht? Ik zou vanavond eens een kijkje willen gaan nemen in BOZ. Waar kan ik er terecht? Normaal ging ik steeds naar Terneuzen, maar het is daar nu maar een flauwe boel."
"Dio zei: Een paar jaar geleden ben ik een aantal keer naar de International geweest. Is die nog dicht? Ik zou vanavond eens een kijkje willen gaan nemen in BOZ. Waar kan ik er terecht? Normaal ging ik steeds naar Terneuzen, maar het is daar nu maar een flauwe boel. Klik om te vergroten... Ben inmiddels terug uit BOZ. De International was open en heb dus daar mijn wiet gekocht. Ze hadden twee soorten, allebei met een nr. Nr1 was 10€ de gram en Nr2, de mindere kwaliteit dus, 7,5€ de gram. De Nr1 is goed!"
"wanneer ik soms eens in rotterdam ben, ga ik steeds naar de sky high. altijd al goeie weed gehad daar."