Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa maanden nog steeds slecht voelen na bad gaan

Na maanden nog steeds slecht voelen na bad gaan

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het zou kunnen dat dit een beetje in je hoofd zit. Als je denkt (overtuigd bent) dat je je slecht voelt dan voel je je ook slecht. Je maakt associaties met je slechte ervaring waardoor je je slecht gaat voelen. Je moet je realiseren dat dit niet waar is en accepteren dat dit soms gebeurt. Als je er wat tijd overheen laat gaan wordt dit dan vanzelf wat minder.

Het zou ook kunnen dat een goede ervaring met wiet dit ook laat ophouden, maar dan moet het wel een goede ervaring zijn natuurlijk...

Ik denk dat het vanzelf wat beter gaat als je je er gewoon geen zorgen om maakt, maar als dit niet lukt zou je kunnen doen wat weyoun22 zegt, naar de dokter gaan en hem om hulp vragen.
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt inderdaad als een angststoornis. (Zelf heb ik het in extreme vorm)

Wat jij aan moeheid etc kan doen weet ik niet. Als er niks is gevonden in het bloed zal het in je hoofd zitten.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit lijkt me inderdaad psychisch, die angstige ervaringen hebben misschien iets in je losgemaakt dat je nu niet meer terug kunt duwen. Je hebt het eenmaal ervaren en daarmee komt die ervaring steeds terug. Misschien is het een angst die je eerder wegdrukte, of in elk geval iets waarmee je nu bent geconfronteerd en waardoor je wat van slag bent geraakt. Ik denk dat je die ervaring moet verwerken en integreren in jezelf. Daarmee groei je er vanzelf overheen. Zelf heb ik vergelijkbare dingen gehad met paddo's, en achteraf heeft het me zeker geleerd over mezelf en laten groeien :) .
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#4
En hoelang duurt dat dan wel niet? ik krijg de flashbacks bijna nooit meer en heb er al 6 maanden last van, zo ontzettend moe, duizelig, grieperig, heb ik me nog nooit gevoeld.

Is het mogelijk dat door wiet bepaalde ziektes uit het verleden weer de hoek om komen kijken?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yep zou kunnen ... denk aan depressie bijvoorbeeld of een psychose.
Bij depressie is een kenmerk ook moeheid.
Jij moet heel snel naar de doktor en je bent al veel te laat vind ik. Dit gaat niet meer vanzelf over. Succes!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook altijd een hele hoge hartslag door wiet, althans ik heb het gevoel dat ik me hart uitkots ofzo en zo`n pijnlijk gevoel op me borst dat me hart inkrampt ofzo. Met hard drugs heb ik het overgigens niet...
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#7
iemand? wat hulp zou fijn zijn hierbij :wink:
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo, ik heb totaal 2 keer een vaporizer gebruikt, de eerste keer ging ik bad (ik had daar ook ergens een topic over gemaakt hier) en de tweede keer ook. De eerste keer had ik hoge hartslag en alles, helemaal para gaan in je gedachten misschien kennen jullie het wel
De dag daarna echter voelde ik me weer compleet normaal.

Toen wou ik de vaporizer een tweede kans geven en ging ik hem na een paar weken weer uitproberen. Ik was wel moe en had hoofdpijn (volgens mij vanwege het vroege opstaan voor studie die week), maar ik dacht misschien gaat het dan wel over en kan ik lekker slapen enzo.
Alleen ik ging weer bad, alleen nou niet met echt een hoge hartslag ofzo, alleen dat rotgevoel in m'n hoofd.
De weken daarna voelde ik me slecht, echt heel raar, een soort van gevoel van dat je op een boot op zee zit terwijl je dat niet bent, erg moe en af en toe bang om niks.
Toen op een dag na hard werken ging ik naar de snackbar, en ik voelde m'n bewustzijn zeg maar wegzakken... en toen opeens had ik in 1 klap weer exact hetzelfde gevoel als van dat bad gaan. Helemaal in paniek en rare tintelingen enzo, warm krijgen.

Sindsdien voel ik me helemaal niet goed, ik voel me moe, energieloos en kan me soms niet goed concentreren vanwege dat. Af en toe krijg ik dat gevoel van bad gaan weer terug. Ook moet ik vaak naar de WC om te plassen.
Ik ben al naar de dokter geweest, die heeft bloedtesten gedaan op van alles en nog wat en kan het niet vinden. Volgens hem kan ik me niet na zo'n lange tijd nog steeds slecht voelen van wiet.

Wat denken jullie?

even ter informatie: ik ben niet erg bekend met wiet, heb 1 keer in januari een jointje gerookt maar ik vond het vies, maar het stoned zijn vond ik wel heerlijk toen. voor de rest niet veel ervaring met wiet gehad.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan je niet helpen uit eigen ervaring en ik ken eigenlijk ook niemand die dit hebben ervaren met wiet, dat ze na enkele keren gebruik maandenlang van slag zijn.

Als ik je verhaal zo lees dan klinkt het eigenlijk een beetje alsof je wellicht een lichte angststoornis met paniekaanvallen hebt. Of dit iets met de wiet te maken heeft, of dat de keren dat je geblowd hebt een trigger waren dat is moeilijk te zeggen.

Ga eens langs de huisarts, vertel je verhaal. Als hij het nodig acht zal hij je misschien doorverwijzen naar mensen die je verder kunnen helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."