#1
Het zou kunnen dat dit een beetje in je hoofd zit. Als je denkt (overtuigd bent) dat je je slecht voelt dan voel je je ook slecht. Je maakt associaties met je slechte ervaring waardoor je je slecht gaat voelen. Je moet je realiseren dat dit niet waar is en accepteren dat dit soms gebeurt. Als je er wat tijd overheen laat gaan wordt dit dan vanzelf wat minder.
Het zou ook kunnen dat een goede ervaring met wiet dit ook laat ophouden, maar dan moet het wel een goede ervaring zijn natuurlijk...
Ik denk dat het vanzelf wat beter gaat als je je er gewoon geen zorgen om maakt, maar als dit niet lukt zou je kunnen doen wat weyoun22 zegt, naar de dokter gaan en hem om hulp vragen.
Het zou ook kunnen dat een goede ervaring met wiet dit ook laat ophouden, maar dan moet het wel een goede ervaring zijn natuurlijk...
Ik denk dat het vanzelf wat beter gaat als je je er gewoon geen zorgen om maakt, maar als dit niet lukt zou je kunnen doen wat weyoun22 zegt, naar de dokter gaan en hem om hulp vragen.