#1
Hoezo kweek je niet je eigen wietje?
Als het qua thuissituatie niet kan, dan doe je toch een guerilla?
Als het qua thuissituatie niet kan, dan doe je toch een guerilla?
Theupsetter zei:Hoezo kweek je niet je eigen wietje?
That's just sad...Liesette zei:Mijn geile chick is gewoon weggelopen omdat de weed op was ....
Liesette zei:De weed prijs is nu van 4 gulden naar 4 euro gegaan.
Criminelen nemen het over en de gemalen glas en andere verzwarende kankerzooi gooien ze er zo bovenop.
Het is dus echt crisis er is geen knappe kilo meer te scoren en onze buitenlandse klanten zijn niet meer welkom. Mijn geile chick is gewoon weggelopen omdat de weed op was ....
Ik zal met mijn laatste buds heel zuining moeten doen of het wordt stoppen want iedere keer als ik de shop uit kom kriig ik extreme aanvallen. Het zakje met coffeeshop ' weed' maakt mij zo depressief dat stoppen makkelijker is.
Ik kan een kilootje Amnesia kopen om alles te vergeten ... doen of niet doen !!??
Kost helaas wel 5500 euries .....maar dan kan ik een jaar mee verder als ik zuiniger zou zijn en niet zoveel mijn joints deelde.
![]()
Nog een paar jaartjes en dan kost een kg weed meer dan een kg coke !
![]()
Criminelen nemen het over
en de gemalen glas en andere verzwarende kankerzooi gooien ze er zo bovenop.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."