Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweed crisis door wanbeleid nederlandse regering

weed crisis door wanbeleid nederlandse regering

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoezo kweek je niet je eigen wietje?
Als het qua thuissituatie niet kan, dan doe je toch een guerilla?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Theupsetter zei:
Hoezo kweek je niet je eigen wietje?
Klik om te vergroten...

Zelf growen ja. Puur, geen vervuiling, en gewoon zelf gekweekt :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Liesette zei:
Mijn geile chick is gewoon weggelopen omdat de weed op was ....
Klik om te vergroten...
That's just sad...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mwah. Geef haar eens ongelijk :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Mwah. Geef haar eens ongelijk :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :mrgreen: :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liesette zei:
De weed prijs is nu van 4 gulden naar 4 euro gegaan.
Criminelen nemen het over en de gemalen glas en andere verzwarende kankerzooi gooien ze er zo bovenop.

Het is dus echt crisis er is geen knappe kilo meer te scoren en onze buitenlandse klanten zijn niet meer welkom. Mijn geile chick is gewoon weggelopen omdat de weed op was ....
Ik zal met mijn laatste buds heel zuining moeten doen of het wordt stoppen want iedere keer als ik de shop uit kom kriig ik extreme aanvallen. Het zakje met coffeeshop ' weed' maakt mij zo depressief dat stoppen makkelijker is.

Ik kan een kilootje Amnesia kopen om alles te vergeten ... doen of niet doen !!??
Kost helaas wel 5500 euries .....maar dan kan ik een jaar mee verder als ik zuiniger zou zijn en niet zoveel mijn joints deelde.

:wink:

Nog een paar jaartjes en dan kost een kg weed meer dan een kg coke !

:wave:
Klik om te vergroten...

Haha jij bent echt zwaar triest :tearsofjoy:
Ik dacht dat je niet minder dan 3,6 kilo per jaar rookte?
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Criminelen nemen het over
Klik om te vergroten...

Ja man, want 20 jaar geleden toen werd wiet nog niet door criminelen gekweekt.

en de gemalen glas en andere verzwarende kankerzooi gooien ze er zo bovenop.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet waar jij je wiet koopt, maar ik koop meestal gewoon wiet zonder glas er in gemengd.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
:stoned:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#9
"Wietje met aub"
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#10
De weed prijs is nu van 4 gulden naar 4 euro gegaan.
Criminelen nemen het over en de gemalen glas en andere verzwarende kankerzooi gooien ze er zo bovenop.

Het is dus echt crisis er is geen knappe kilo meer te scoren en onze buitenlandse klanten zijn niet meer welkom. Mijn geile chick is gewoon weggelopen omdat de weed op was ....
Ik zal met mijn laatste buds heel zuining moeten doen of het wordt stoppen want iedere keer als ik de shop uit kom kriig ik extreme aanvallen. Het zakje met coffeeshop ' weed' maakt mij zo depressief dat stoppen makkelijker is.

Ik kan een kilootje Amnesia kopen om alles te vergeten ... doen of niet doen !!??
Kost helaas wel 5500 euries .....maar dan kan ik een jaar mee verder als ik zuiniger zou zijn en niet zoveel mijn joints deelde.

:wink:

Nog een paar jaartjes en dan kost een kg weed meer dan een kg coke !

:wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit slaat volgens mij helemaal nergens op...

Ik blow al 6 jaar, binnenwiet, buitenwiet, dealerwiet, shopwiet, eigen gekweekte wiet, je vind hooguit een haar in je wiet maar meer ook niet...

Glas en gras zit niet in je wiet, misschien als je alleen maar gruis rookt...
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
kilo kopen, verkopen aan 11€gram tot je terug aan 5500€ komt en dan de rest opblowen, wat is daar nu moeilijk aan, moet iemand uit belgie dat aan jou komen vertellen wtf :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."