Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel wiet in wiet thee?

Hoeveel wiet in wiet thee?

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Scheutje sterke drank erbij?
Daar kan het ook in oplossen (wel iets andere bereidingswijze).

Weet alleen niet of thee met wodka nou echt lekker is..
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spatzi zei:
en iets romigs als volle melk en you're good to go.
Klik om te vergroten...
Iets romigs = vet = hecht aan THC.
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een sterke, heldere jachtbitter zou misschien best lekker zijn. Zoiets serveren ze ook op de skipiste :grin: Noemen ze Jägertee. Maar dat is meer een soort warme kruidenpunch.
Toch, zou misschien best werken.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik maak het altijd met een shitload citroensap. Dat zou de thc onttrekken.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#5
Net een wietmelkje opgedronken, die smaak is echt té goor. Maar de high die komen gaat zal alles wel goedmaken :grin:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
seth zei:
ik maak het altijd met een shitload citroensap. Dat zou de thc onttrekken.
Klik om te vergroten...
Lijkt me sterk dat THC oplosbaar is in citroensap. Citroensap is gewoon een waterige oplossing van citroenzuur, zo polair als maar zijn kan. Ik zou voor de melk gaan.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol is dan ook niet volledig polair. Bij een langere koolstofketen wordt een alcohol minder polair en ethanol (2 koolstofatomen) is al vrij apolair.
Nu ligt het wel wat ingewikkelder dan dat, THC is ook oplosbaar in het polaire (doch aprotische) aceton, maar ik kan me nog steeds niet snel een reden voorstellen dat THC oplosbaar is in citroensap. Om 100% zekerheid te hebben zou ik me er meer in moeten verdiepen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Einstein zei:
seth zei:
ik maak het altijd met een shitload citroensap. Dat zou de thc onttrekken.
Klik om te vergroten...
Lijkt me sterk dat THC oplosbaar is in citroensap. Citroensap is gewoon een waterige oplossing van citroenzuur, zo polair als maar zijn kan. Ik zou voor de melk gaan.
Klik om te vergroten...
waarom niet, het lost ook op in alcohol
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gooi altijd een paar massieve toppen in de thee(4-6 koppen) en laat het een lange tijd trekken.
Het is weliswaar eigen teelt maar het is best degelijke wiet en ik wordt echt bruut high van de thee, nooit echt stoned maar echt zwaar psychedelisch)
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
weyoun22 zei:
Ik gooi altijd een paar massieve toppen in de thee(4-6 koppen) en laat het een lange tijd trekken.
Het is weliswaar eigen teelt maar het is best degelijke wiet en ik wordt echt bruut high van de thee, nooit echt stoned maar echt zwaar psychedelisch)
Klik om te vergroten...


Doe eens met volle melk, of halfvolle melk en een blokje boter. En dan eens zeggen of je daadwerkelijk een verschil voelt met de thee. Aight?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
En ik neem aan dat je die massieve toppen dan wel eerst verkruimeld?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."