#1
ik heb nu 3 jaar geen joint aangeraakt, als ik nog maar een trekje neem kronkel ik helemaal ineen echt niet iets om het risico voor te wagen. Ik wil gewoon een warm gevoel, inzicht, vrij zijn, blij zijn.
dan zal je na even te stoppen weer even stoned worden als in het begin. ok, niet zoals de eerste joint maar probeer het eens ?Robotnr1 zei:man man ik was zo goed stoned vroeger

haha, ok danRobotnr1 zei:ik ben al 3 jaar gestopt![]()
buzzrider zei:dan zal je na even te stoppen weer even stoned worden als in het begin. ok, niet zoals de eerste joint maar probeer het eens ?Robotnr1 zei:man man ik was zo goed stoned vroeger

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."