#1
Grammetje ketama, half grammetje manali cream
Beide van 't grasje in Utrecht.
Beide van 't grasje in Utrecht.

Paperplane. zei:Tientje Zero-zero
Ja die zero-zero was lekker jaSmokey046 zei:Paperplane. zei:Tientje Zero-zero
![]()
OT ; Zelfkweek van een vriend,
Nog een plakje hasj uit egypte bijgehaald.![]()

PepTalk zei:Van jezelf?
Niet uit de shop toch...??
OT: weer maar is wat hasj gehaald voor de afwisseling.
Welke soort weet ik niet meer, erg vet en geurend in ieder geval![]()
dupont zei:Jazeker van de shop. Black & White, Utrecht. Soort afhaalloket, niet gezellig dus. Maar voor de charas absoluut de moeite waard. Heerlijk hoor hash, ik rook geen wiet meer en alleen nog maar puur.
mandragora zei:dupont zei:Jazeker van de shop. Black & White, Utrecht. Soort afhaalloket, niet gezellig dus. Maar voor de charas absoluut de moeite waard. Heerlijk hoor hash, ik rook geen wiet meer en alleen nog maar puur.
Hoeveel heb je voor die charas neergeteld als ik vragen mag..../gr?
Wist ook niet dat het in de shop verkrijgbaar was...., heb het destijds zelf vervaardigd van me plantje. Idd erg lekker, smaak is niet te vergelijken met hasj het staat er vet veel boven.
Zelden zoiets lekkers gerookt.
OT: Wederom Queen special, de hasj en charas is er al een tijdje doorheen...helaas![]()
Grts.
dupont zei:Ik weet niet of we prijzen op dit onderdeel van DF mogen zetten. Excuus als dat ook in de semi legale subfora zo is...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."