Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHappy 420 aan iedereen! Enjoy!

Happy 420 aan iedereen! Enjoy!

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
willemvaag zei:
In Amerika is dit een zeer populaire feestdag voor cannabisrokers heb het ooit bij de documantaires van NGC American Weed. Heel apart dat ze daar buiten allemaal staan te roken wordt dit in Nederland eigenlijk wel gevierd?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat sommige het personen het in Nederland wel zullen vieren, in België is het goed gevierd, mensen zijn op bepaalde openbare plaatsen samen gekomen om een joint te roken.

Greets,
Herbalisme
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#2
roll-up zei:
Mijn 420 is al flink verpest. Had gister 1 lekkere lemon haze pure joint gekocht voor vandaag. Zit nu op werk en krijg een smsje van me zus (niemand in de familie weet dat ik af en toe blow) dat ze een joint heeft gevonden in mijn kast en heeft het gelijk tegen mijn andere zussen verteld. Als mijn ouders erachter komen heb ik een zeer groot probleem. Dus ik heb het nu gehad.
Klik om te vergroten...
Dat is spijtig :/ Je zussen overtuigen om niets te zeggen? Veel succes!

Greets,
Herbalisme
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Herbalisme zei:
..., in België is het goed gevierd, mensen zijn op bepaalde openbare plaatsen samen gekomen om een joint te roken.
Klik om te vergroten...

jeej
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#4
Herbalisme zei:
roll-up zei:
Mijn 420 is al flink verpest. Had gister 1 lekkere lemon haze pure joint gekocht voor vandaag. Zit nu op werk en krijg een smsje van me zus (niemand in de familie weet dat ik af en toe blow) dat ze een joint heeft gevonden in mijn kast en heeft het gelijk tegen mijn andere zussen verteld. Als mijn ouders erachter komen heb ik een zeer groot probleem. Dus ik heb het nu gehad.
Klik om te vergroten...
Dat is spijtig :/ Je zussen overtuigen om niets te zeggen? Veel succes!

Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...
Nou ik heb het maar aan mijn moeder verteld. Want mijn zussen zouden dat anders wel doen. Gelukkig vatte mijn ouders het best goed op. alleen hun willen wel dat ik stop
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
20 april is tevens de verjaardag van Adolf Hitler :openmouth: :openmouth: :openmouth:
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Carlo86 zei:
20 april is tevens de verjaardag van Adolf Hitler :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
En dag van de filosofie (:
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Herbalisme zei:
Carlo86 zei:
20 april is tevens de verjaardag van Adolf Hitler :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
En dag van de filosofie (:
Klik om te vergroten...

Wat gezellig allemaal :sunglasses:
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vandaag toch vlug eens ingelogd op Drugsforum om iedereen een gelukkig 420 te wensen!
Ik ga straks achter 15g Sour Diesel, laat iedereen genieten van deze zonnige 420! ;D

Greets,
Herbalisme
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben in dubio.... ik moet eigk nog aan mn scriptie maar het zonnetje schijnt zo lekker haha
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lees net dat het iets te maken heeft met cannabis en de subcultuur ervan ofzo. Ik verplaats hem dus maar naar De Coffeeshop.
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn 420 is al flink verpest. Had gister 1 lekkere lemon haze pure joint gekocht voor vandaag. Zit nu op werk en krijg een smsje van me zus (niemand in de familie weet dat ik af en toe blow) dat ze een joint heeft gevonden in mijn kast en heeft het gelijk tegen mijn andere zussen verteld. Als mijn ouders erachter komen heb ik een zeer groot probleem. Dus ik heb het nu gehad.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#12
In Amerika is dit een zeer populaire feestdag voor cannabisrokers heb het ooit bij de documantaires van NGC American Weed. Heel apart dat ze daar buiten allemaal staan te roken wordt dit in Nederland eigenlijk wel gevierd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."