#1
Ik denk dat sommige het personen het in Nederland wel zullen vieren, in België is het goed gevierd, mensen zijn op bepaalde openbare plaatsen samen gekomen om een joint te roken.willemvaag zei:In Amerika is dit een zeer populaire feestdag voor cannabisrokers heb het ooit bij de documantaires van NGC American Weed. Heel apart dat ze daar buiten allemaal staan te roken wordt dit in Nederland eigenlijk wel gevierd?
Greets,
Herbalisme