#1
Gewoon rustig aan beginnen en een pijpje is ideaal in het begin veel beter te doseren en je kan altijd wat bijpakken als je niet genoeg merkt...
Wat waren je ervaringen? Ben benieuwd...roll-up zei:PepTalk sorry had nog niet helemaal door dat mijn berichten niet gelijk online staan maar eerst gechect moeten worden. Was even verwarrend voor mij sorry. En ik denk dat ik maar ga kijken voor een pijpje dan. Altijd als ik een joint heb deel ik hem met andere mensen. Gister had ik 1 hele voor me zelf en ik word zwaar misselijk waarschijnelijk door het tabak (ben geen nicotine gewend). Dus ik ben benieuwd hoe het bevalt met een pijpje.

roll-up zei:Haha dat pijpje bevalt zeer goed. Met tabak word ik gewoon misselijk maar via een pijpje of een pure joint is het geweldig. De eerste keer met het pijpje voelde ik me gewoon licht. Maar na 10 min zag alles eruit of alles nep was (beetje cartoon achtig) gevold door een heerlijke high (was trouwens santa maria). Gister een pure lemon haze joint op met een vriendin. We werden gewoon lacherig en ik kon alleen focusen op 1 ding. Dus ik ben tevreden hoor. Blij dat ik nu ook goede evaringen heb met wiet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."