Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDun blowtje

Dun blowtje

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoezo zou je dun zijn door het blowen? De meeste stoners zijn eerder te dik door de munchies.

Maar meestal heeft het gewoon met aanleg voor dun of dik te maken, of gewoon teveel of te weinig eten.
J
JustusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rook elke avond een halve, soms n hele joint, als ik klaar ben met werken. (Horeca dus ben pas 's nachts thuis). Ik ben altijd dun geweest en nog steeds. Ik denk dat dit door het blowen komt. Doe het nu ongeveer 4 jaar. Iemand enig idee of het hierdoor komt?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies , lijkt me sterk dat dat de oorzaak is. Klinkt alsof je een snelle stofwisseling hebt (metabolisme) Had daar ook last van , bij mij was/is de truc gezonder eten vaste tijden 3x daags , klinkt erg cliché maar zo is het nou eenmaal. Ik kan weken McDonald's eten en nauwelijks tot niets aankomen.
Vele vinden het juist prettig omdat ze nooit op hoeven letten wat ze eten zolang het maar gezond en of voedzaam / lekker is.

Psychedelibee zei:
Hoezo zou je dun zijn door het blowen? De meeste stoners zijn eerder te dik door de munchies.
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Precies , lijkt me sterk dat dat de oorzaak is. Klinkt alsof je een snelle stofwisseling hebt (metabolisme) Had daar ook last van , bij mij was/is de truc gezonder eten vaste tijden 3x daags , klinkt erg cliché maar zo is het nou eenmaal. Ik kan weken McDonald's eten en nauwelijks tot niets aankomen.
Vele vinden het juist prettig omdat ze nooit op hoeven letten wat ze eten zolang het maar gezond en of voedzaam / lekker is.

Psychedelibee zei:
Hoezo zou je dun zijn door het blowen? De meeste stoners zijn eerder te dik door de munchies.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Inderdaad hier ook zelfde probleem zonder blowen. 3 vaste maaltijden per dag zonder snacks en mijn gewicht gaat de lucht in. Zoals tijdloos zegt weken mcdo en ik zou durven vermageren.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat kan. Als je joints rookt in plaats van voedsel eet.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
kan zeker hoor toen ik dagelijks blowde had ik een veel kleinere eetlust. Ik ontbeet niet en at pas s middags. Ik at in zijn geheel ook minder. Sinds ik weinig meer blow eet ik twee keer zo veel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
SmartieAndMe zei:
kan zeker hoor toen ik dagelijks blowde had ik een veel kleinere eetlust. Ik ontbeet niet en at pas s middags. Ik at in zijn geheel ook minder. Sinds ik weinig meer blow eet ik twee keer zo veel.
Klik om te vergroten...

Ik had dat ook. Tijdens de periode dat ik dagelijks blowde was mijn eetlust zo goed als weg. Ja, soepjes, snoep, etc. Dat was 1 van mijn redenen te stoppen met veel en dagelijks roken. Ik was echt mager toen. Pas na een behoorlijke poos stoppen kwam de eetlust terug. Nu ik nog maar af en toe blow heb ik daar geen last van meer. Volgens mij ook wel een vrij bekend probleem bij dagelijkse gebruikers van drugs.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo'n beetje mijn hele vriendengroep blowt dagelijks of heeft dat dagelijks gedaan, maar echt niemand heeft hierdoor een verminderde eetlust eigenlijk. Zeker bij een drug als wiet verbaasd het me dat mensen dat hebben eerlijk gezegd, maargoed iedereen reageert er anders op natuurlijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Zo'n beetje mijn hele vriendengroep blowt dagelijks of heeft dat dagelijks gedaan, maar echt niemand heeft hierdoor een verminderde eetlust eigenlijk. Zeker bij een drug als wiet verbaasd het me dat mensen dat hebben eerlijk gezegd, maargoed iedereen reageert er anders op natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Ik denk ook dat een ieder anders reageert. Ik ken mensen die met xtc bv "gewoon" een hele portie patat wegkrijgen. Ik dus echt met heel veel moeite een paar frietjes. En andersom heb ik met coke op gewoon trek. Liepen langs de frietkraam en had gewoon echt trek in een zak friet met extra mayo. Schoonleeg die zak. Ik werd door mijn mede gebruikers voor gek verklaart.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha inderdaad. Niet alleen verminderd mijn eetlust met regelmatig blowen, ik kan met XTC absoluuuut niet eten en met speed heb ik bijvoorbeeld meestal weinig moeite ermee.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZERO- zei:
Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.
Klik om te vergroten...
Het is meestal meer dat als je eenmaal begint dat je dan niet meer kan stoppen inderdaad. Ik wacht altijd net zo lang tot ik echt honger krijg en moet eten, om zo maar die munchies uit te stellen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:
Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.
Klik om te vergroten...
Het is meestal meer dat als je eenmaal begint dat je dan niet meer kan stoppen inderdaad. Ik wacht altijd net zo lang tot ik echt honger krijg en moet eten, om zo maar die munchies uit te stellen.
Klik om te vergroten...

Als ik lekker uit eten ga , neem ik als het kan paar trekjes of een bong een aantal uur voor het eten , en het is paradijs (niet dat ik zo'n goede of grote eter ben) ik geniet er meer van.

Als ik kon en het zou mogen zou ik een 'blow' restaurant openen. Wiet nemen ze zelf mee en mijn gedoogde restaurant zich helemaal focust op de heerlijkste (gezonde) gerechten maken , krijg spontaan trek.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:
Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.
Klik om te vergroten...
Het is meestal meer dat als je eenmaal begint dat je dan niet meer kan stoppen inderdaad. Ik wacht altijd net zo lang tot ik echt honger krijg en moet eten, om zo maar die munchies uit te stellen.
Klik om te vergroten...

Als ik lekker uit eten ga , neem ik als het kan paar trekjes of een bong een aantal uur voor het eten , en het is paradijs (niet dat ik zo'n goede of grote eter ben) ik geniet er meer van.

Als ik kon en het zou mogen zou ik een 'blow' restaurant openen. Wiet nemen ze zelf mee en mijn gedoogde restaurant zich helemaal focust op de heerlijkste (gezonde) gerechten maken , krijg spontaan trek.
Klik om te vergroten...
epic idee, lijkt me heerlijk, een groep mensen die alvast 2 dingen hetzelvde doen, en vredigheid willen :stoned:
als er dan een wietshop nabij is, dan kom ik elke dag eten :rock:
enquete starten voor de regering :rockband: :grin:
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tijdloos zei:
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:
Ik hou ook lang niet altijd van eten als ik blow. Meestal is dat pas na een paar uur, of als ik eenmaal toch begin met eten dat ik wel door kan eten, maar niet direct dat ik echt trek heb.
Klik om te vergroten...
Het is meestal meer dat als je eenmaal begint dat je dan niet meer kan stoppen inderdaad. Ik wacht altijd net zo lang tot ik echt honger krijg en moet eten, om zo maar die munchies uit te stellen.
Klik om te vergroten...

Als ik lekker uit eten ga , neem ik als het kan paar trekjes of een bong een aantal uur voor het eten , en het is paradijs (niet dat ik zo'n goede of grote eter ben) ik geniet er meer van.

Als ik kon en het zou mogen zou ik een 'blow' restaurant openen. Wiet nemen ze zelf mee en mijn gedoogde restaurant zich helemaal focust op de heerlijkste (gezonde) gerechten maken , krijg spontaan trek.
Klik om te vergroten...


Grass company in Tilburg heeft een restaurant, waar je ook echt lekker kan eten! De meloen sapjes daar zijn ook zo heerlijk! En het staat vol met spellen, dus terwijl je wacht kun je rustig een leuk spelletje spelen.

Oke, dit klinkt wel heel erg alsof ik daar werk en nu reclame maak. Ik beloof, dat het niet zo is.

Het verlende aan de munchies vind ik dat het vaak naar ongezonde dingen is. Ik heb de laatste paar dagen ook weer veel te ongezond gedaan, ik merk het gelijk aan mijn energie niveau. De meeste snoep is thuis op, dus niet bij kopen en dat komt het goed. Als ik snoep heb liggen kan is soms ook gewoon niet slapen omdat mijn lichaam die snoep wil hebben. Zonder snoep in huis is slapen dus ook makkelijker.

Laatst een heel gezonde dag gehad haha. 1 cornetto, 2 magnum's en een zak met nootjes. Wel netjes avond eten gekookt voor mijn vriend maar ik had er zelf totaal geen zin in.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#16
je moet maar even kijken wat je bent.

ectomorph, endomorph of mesomorph.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."