Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake eten en blowen tegelijkertijd?

Spacecake eten en blowen tegelijkertijd?

15 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DjouryyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik hebben zojuist spacecake gegeten. Het is voor ons allebei de eerste keer, dus we zijn begonnen met een halve plak per persoon.

Nu zijn we benieuwd of het kwaad kan / wenselijk is of juist niet, als je tijdens het wachten op het effect van de cake gaat blowen.

We zien de reacties tegemoet! :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Djourry,

Ik zou maar gewoon even afwachten. Spacecake kan van zichzelf al heftig zijn. Veel mensen onderschatten dit vaak.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spacecake is best wel zwaar en het kan tot wel 3 uur duren voordat je de effecten echt merkt.

Als je daarna nog wilt blowen houd niets je natuurlijk tegen. :wink:
D
DjouryyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Hoi Djourry,

Ik zou maar gewoon even afwachten. Spacecake kan van zichzelf al heftig zijn. Veel mensen onderschatten dit vaak.
Klik om te vergroten...

Thanks voor je antwoord!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Zeker voor een eerste keer is het zeer onverstandig om te blowen voor dat je de spacecake voelt.

Als je zeer ervaren met spacecake en blowen bent zou het wel kunnen, want dan weet je goed wat voor sterkte je spacecake zal hebben en hoeveel je dan ervoor nog kan blowen. Maar als je dat kan inschatten stel je de vraag hier niet uiteraard.
Klik om te vergroten...

Ik wilde het gister niet schrijven om de TS geen zenuwen aan te praten maar spacecake..... wooowww. Dat is echt heftig! Misschien wel het heftigste wat ik ooit heb geprobeerd. Velen onderschatten het idd. Ik had ondanks dat het geen hoge dosis was een flinke OD. Uren lang hondsberoerd, duizelig, kotsen en trillen. En ik ben toch best wel blowen gewend! Daarna nog ene keer met beetje voor beetje genomen met hasjmelk maar mijn ding is het denk ik niet. Ik heb nog wel een plak space brownie in de vriezer maar ik weet t niet hoor... :tearsofjoy: :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeker voor een eerste keer is het zeer onverstandig om te blowen voor dat je de spacecake voelt.

Als je zeer ervaren met spacecake en blowen bent zou het wel kunnen, want dan weet je goed wat voor sterkte je spacecake zal hebben en hoeveel je dan ervoor nog kan blowen. Maar als je dat kan inschatten stel je de vraag hier niet uiteraard.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha oh men ik moet daar echt niet aan denken. Vond hasjbrownies indd al mokersterk.. als ik daar nog bij blow wordt dat echt een trip to hell :tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
haha oh men ik moet daar echt niet aan denken. Vond hasjbrownies indd al mokersterk.. als ik daar nog bij blow wordt dat echt een trip to hell :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ben gelukkig niet de enige dus! Ik vond het zelfs heftiger dan xtc en coke. Ik had totaal niet zo een sterk/heftig effect verwacht. Voorlopig ligt die space brownie goed in de de vriezer... :tearsofjoy:
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dunnetjess33 zei:
SmartieAndMe zei:
haha oh men ik moet daar echt niet aan denken. Vond hasjbrownies indd al mokersterk.. als ik daar nog bij blow wordt dat echt een trip to hell :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ben gelukkig niet de enige dus! Ik vond het zelfs heftiger dan xtc en coke. Ik had totaal niet zo een sterk/heftig effect verwacht. Voorlopig ligt die space brownie goed in de de vriezer... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
+1

Eerste keer spacecake dagen van de kaart geweest :openmouth: totaal niet op voorbereid, dacht dat het enigszins vergelijkbaar met blowen zou zijn...
Tweede keer wist ik zeker dat ik dood was....
Een derde keer is er nooit van gekomen. Mijn paddotrips ed waren een stuk milder voor mijn geest.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#10
stomme eend zei:
Dunnetjess33 zei:
SmartieAndMe zei:
haha oh men ik moet daar echt niet aan denken. Vond hasjbrownies indd al mokersterk.. als ik daar nog bij blow wordt dat echt een trip to hell :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ben gelukkig niet de enige dus! Ik vond het zelfs heftiger dan xtc en coke. Ik had totaal niet zo een sterk/heftig effect verwacht. Voorlopig ligt die space brownie goed in de de vriezer... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
+1

Eerste keer spacecake dagen van de kaart geweest :openmouth: totaal niet op voorbereid, dacht dat het enigszins vergelijkbaar met blowen zou zijn...
Tweede keer wist ik zeker dat ik dood was....
Een derde keer is er nooit van gekomen. Mijn paddotrips ed waren een stuk milder voor mijn geest.
Klik om te vergroten...
ik ben een leek, maar heb toch een geldige vraag denk ik : kun je de hoeveelheid weed/wiet in de cake niet zelf bepalen ? :confused:
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bijna niet te doseren je maakt beslag voor cake
Dus ene plakje zit veel meer in als de andere
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ Djouryy: hoe is het gegaan? Was het een leuke trip?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Liefhebbertje zei:
Bijna niet te doseren je maakt beslag voor cake
Dus ene plakje zit veel meer in als de andere
Klik om te vergroten...
Het variëert wel wat, maar als je je cake maakt met wietboter kun je het redelijk verdelen.

Nadeel is wel dat heel moeilijk in te schatten is hoe sterk je wietboter is. Het eerste plakje is dus altijd een gok omdat je geen flauw idee hebt hoe sterk het is. Daarna kun je dus wel redelijk inschatten hoe sterk de rest van de cake is.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oke tof weer wat geleerd
Was hier echt niet van op de hoogte namelijk
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Liefhebbertje zei:
Bijna niet te doseren je maakt beslag voor cake
Dus ene plakje zit veel meer in als de andere
Klik om te vergroten...
Als je het beslag goed mixt is het wel redelijk gelijk verdeelt is mijn eigen ervaring.

Een andere manier om goed controle over je dosering te hebben is het per consumptie maken. Dus je wiet boter per consumptie maken en daar dan 1 cup cake mee maken of warme chocolademelk ofzo. Alleen per consumptie is natuurlijk erg veel werk als je met meerdere bent, in je eentje is dat geen probleem.

autysd zei:
ik ben een leek, maar heb toch een geldige vraag denk ik : kun je de hoeveelheid weed/wiet in de cake niet zelf bepalen ?
Klik om te vergroten...
Dosering kun je dus tot op zekere hoogte wel zelf bepalen, maar omdat zo laat inwerkt kan het al snel teveel worden voor mensen. Zeker de eerste keer gaan mensen vaak ook nog meer eten omdat ze denken dat het niet werkt, terwijl het wel 2 uur kan duren voordat het werkt.
Met roken kun je telkens een trekje nemen en 5 minuten wachten op het effect en dat het zo lang herhalen tot je het gewenste effect bereikt. Die strategie gaat met spacecake niet op helaas.

Daarbovenop veranderd je lever de thc in een net iets anders variant waardoor het effect ook anders wordt dan van blowen, wat meer psychedelisch of trippend.

Dat alles bij elkaar maakt dat spacecake vaak te heftig is voor mensen. Mijn eerste keer had ik 3 plakjes gegeten omdat ik ongeduldig was, ik dacht echt dat ik dood ging. Alle keren daarna gelukkig altijd een fijne maar sterke ervaring gehad.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Liefhebbertje zei:
Bijna niet te doseren je maakt beslag voor cake
Dus ene plakje zit veel meer in als de andere
Klik om te vergroten...
Als je het beslag goed mixt is het wel redelijk gelijk verdeelt is mijn eigen ervaring.

Een andere manier om goed controle over je dosering te hebben is het per consumptie maken. Dus je wiet boter per consumptie maken en daar dan 1 cup cake mee maken of warme chocolademelk ofzo. Alleen per consumptie is natuurlijk erg veel werk als je met meerdere bent, in je eentje is dat geen probleem.

autysd zei:
ik ben een leek, maar heb toch een geldige vraag denk ik : kun je de hoeveelheid weed/wiet in de cake niet zelf bepalen ?
Klik om te vergroten...
Dosering kun je dus tot op zekere hoogte wel zelf bepalen, maar omdat zo laat inwerkt kan het al snel teveel worden voor mensen. Zeker de eerste keer gaan mensen vaak ook nog meer eten omdat ze denken dat het niet werkt, terwijl het wel 2 uur kan duren voordat het werkt.
Met roken kun je telkens een trekje nemen en 5 minuten wachten op het effect en dat het zo lang herhalen tot je het gewenste effect bereikt. Die strategie gaat met spacecake niet op helaas.

Daarbovenop veranderd je lever de thc in een net iets anders variant waardoor het effect ook anders wordt dan van blowen, wat meer psychedelisch of trippend.

Dat alles bij elkaar maakt dat spacecake vaak te heftig is voor mensen. Mijn eerste keer had ik 3 plakjes gegeten omdat ik ongeduldig was, ik dacht echt dat ik dood ging. Alle keren daarna gelukkig altijd een fijne maar sterke ervaring gehad.
Klik om te vergroten...
interessant, compleet nieuw voor mij :stoned: :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."