Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tijdloos zei: Tja de tolerantie zal zorgen dat het lang niet zo intens is als 2 dagen geleden. Zal (denk ik) enorm tegenvallen als je er net zoiets van verwacht als eergisteren natuurlijk. Het kan wel maar of het echt (goed) werkt durf ik niet te zeggen. Waarschijnlijk niet.. Jullie kunnen beter wachten als je optimaal wilt genieten. Maar dat weten jullie ook al Klik om te vergroten... We hebben het inderdaad niet gedaan, dat zouden we toch echt zonde van het geld vinden. In plaats van paddo's hebben we Kanna (de sterkste vorm) geprobeerd, maar die viel helaas flink tegen. Over een week of vier doen we de paddo's nog een keertje en dan ook een wat sterkere soort dan de vorige keer."
"Psychedelibee zei: Het effect zal minimaal zijn 2 dagen later. Hebben jullie het zondag nog gedaan uiteindelijk? Klik om te vergroten... Nope, niet meer gedaan (zie mijn vorige reactie)."
"Hi allemaal, Als vanzelfsprekend heeft iedereen wel eens last gehad van een gaatje in zijn of haar joint. Ik ben benieuwd .. Hoe hebben jullie dat opgelost? Gewoon dichtdrukken met je vingers, misschien plakband en niet verder roken tot waar de plakband begint, of iets anders? Ik hoor het graag!"
"Hoi allemaal, Zojuist heb ik een kopje wietthee gemaakt, maar ik ben een vet ingrediënt (bijv. boter, melk, etc.) vergeten. Daarnaast is de wiet per ongeluk in het hete water terechtgekomen.. Kan dit kwaad wat betreft het stoned worden? Anders heb ik zojuist een gram wiet verkloot Thanks alvast!"
"Hoi allemaal, Tot op heden heb ik op drie verschillende momenten spacecake gegeten. Twee keer was 1 plak afkomstig van de coffeeshop; één keer heb ik zelf spacecake gebakken. Helaas heb ik in alle drie de gevallen helemaal niets gemerkt van het effect wat spacecake met zich mee zou moeten brengen. De laatste keer dat ik een plak spacecake kocht bij de coffeeshop (vorige week), vroeg ik bewust aan de man achter de kassa of je er over het algemeen iets van merkt. Hij zei dat 'ie best heftig zou zijn. Op de verpakking van de plak, stond zelfs een etiketje met een waarschuwing dat er 0,5 gram wiet in zit, dat je op moet passen met de hoeveelheid en wat je moet doen als het fout dreigt te gaan. Ik dacht: nu heb ik eindelijk beet. 's Avonds toen ik thuis was heb ik de plak spacecake helemaal opgegeten. Vol verwachting ben ik een film gaan kijken om de 'wachttijd' (45-90 minuten, aldus het etiket) te doden, maar tevergeefs. Langzamerhand word ik er een beetje gek van dat ik na drie pogingen nog steeds niks heb gemerkt van het effect. Zeker als je veel verhalen van mensen om je heen hoort. Wel moet ik erbij vermelden dat ik zeer regelmatig blow en dat ik in alle gevallen, na het eten van (een plak) spacecake, ben gaan blowen. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben of hebben gehad en/of mensen mogelijk een verklaring hebben waardoor ik (en mijn vriendin trouwens ook) tegen dit 'probleem' aanlopen. Graag zie ik jullie reacties tegemoet!"
"Bedankt nog beiden voor jullie reacties! Psychedelibee zei: Uit je bericht maak ik op dat je de vraag stelde nadat je de thee al op had. Heb je er iets van gemerkt uiteindelijk? Klik om te vergroten... De thee hadden we inderdaad al op toen ik dit bericht postte. Helaas hebben we niks gemerkt van het effect, maar nu weten we dus waar het aan ligt!"
"hoi hoi, mijn vriend en ik zijn spacecake aan het maken met een recept van Smulweb. dit recept is een recept voor spacecake met THC-boter. wij hebben de boter gemaakt en hij staat nu in de koelkast. nu is onze vraag hoelang het duurt voordat de boter hard is, kan iemand ons hier antwoord geven? alvast heel erg bedankt! groetjes Anouk (vriendin van Youri)"
"Hoi allemaal, Mijn vriendin en ik hebben zojuist spacecake gegeten. Het is voor ons allebei de eerste keer, dus we zijn begonnen met een halve plak per persoon. Nu zijn we benieuwd of het kwaad kan / wenselijk is of juist niet, als je tijdens het wachten op het effect van de cake gaat blowen. We zien de reacties tegemoet!"
"Mindless zei: Hoi Djourry, Ik zou maar gewoon even afwachten. Spacecake kan van zichzelf al heftig zijn. Veel mensen onderschatten dit vaak. Klik om te vergroten... Thanks voor je antwoord!"
"Hoi allemaal, Gisteren heb ik met mijn vriendin voor het eerst paddo's gegeten en het beviel ons goed. Nu is het zo dat we volgende week allebei apart van elkaar op vakantie gaan en zodoende willen we het morgen (twee dagen later dus) nog een keer doen, omdat het anders een tijdje op zich laat wachten. Echter hebben we op internet vanalles over paddo's opgezocht en daar hebben we gelezen dat het het beste is als je tussen het eerste en de tweede keer gebruik minimaal 2-4 weken tussenlaat. Toch zijn we benieuwd wat de exacte nadelen zijn als we het morgen weer zouden doen. Dan weten we of het de moeite is. Thanks alvast!"