Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake geen effect? Weerstand?

Spacecake geen effect? Weerstand?

7 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een keertje gegeten op een feestje. Eigenlijk niet echt iets van gemerkt, behalve dan dat ik wat vroeger wilde gaan pitten dan anders.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacecake uit coffeeshops heb je geen effect van
Er zit daar bijna geen weed in.
Als je een goeie spacecake wil maak er zelf een je vindt genoeg recepten op google
Gooi er maar een flinke 5 gram in en eet alles alleen op dan na een uurtje rrok je nog een joint en dan is het feest
C
ChembearLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 2 plakken op om 12 uur en om 16 uur, het is nu 20.00 uur en merk nog niets...
Misscgien omdat ik dik ben, of dat ik dit voor het eerst gebruik, of dat ik al gewent ben aan andere drugs dat ik dit dus niet merk...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveelheid wiet die ze in de cakes doen verschilt nogal (in de meeste shops hier iig..)

Sommige shops verkopen spacecake waar ik vroeger zeker knetters van wordt..

Al eet ik er nu 7 van, ik voel er NIKS meer van..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb er toch altijd iets van gevoeld hoor
maar van zelfkweek spacecake voel je niets.. die van checkpoint wel :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou...ik weet wel dat ik keihard space op een half stuk van de dees cake...
S
SepLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok, ik heb nu dus 3 keer of een space cake gehaald (de laatste keer de space cake van de Dees in Groningen, die me op dit forum werd aangeraden.) en 2 keer een space bon bon van een andere coffee shop in Groningen en geen 1 keer heb ik er iets van gevoeld.

Eerste keer: Hier moet ik toegeven dat ik ongeveer een uur na innamen ging slapen omdat ik al behoorlijk dronken was.

Tweede keer: ik was al dronken, maar had nog redelijk lang gewacht op de werking na het innemen van de bonbon. Niks van gevoeld.

Derde keer: Dit keer had ik dus speciaal een Space Cake van de Dees gehaald. De mevrouw raadde me aan om een kwart te nemen (hoogstens een half plak) omdat het nogal hard kan aankomen en steeds erger word. Ze raadde me ook aan goed te eten van te voren.

Dus ik heb effe een dubbel cheeseburger menu gehaald en lekker voor de TV opgegeten. Rond half 8 de helft van de space cake opgegeten. Rond 10 uur begon ik toch ongeduldig te worden en heb de 2de helft opgegeten. Heb wat tv series enzo gekeken in de hoop dat ik het na een uurtje ofzo toch wel zou gaan voelen. Om 2 uur 's nachts maar gewoon naar bed gegaan. Ik had geen zin om nog langer te wachten. Heb nog wat muziek geluisterd en moet zeggen dat ik me wel vreemd begon te voelen zo vlak voor het slapen gaan maar dit kan ook gewoon mijn gedachten geweest zijn met de moeheid.

Ik vraag me af of ik hier gewoon weerstand tegen heb of of ik iets fout doe... Ik ben helemaal niet ervaren met drugs en wiet enzo (heb alleen een aantal keer paddo's op) dus het lijkt me raar dat ik hier gewoon tegen kan???

Misschien de volgende keer gewoon zo'n heel plak cake op een lege maag nemen?

Nog tips iemand?
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#8
je weet natuurlijk nooit hoeveel weed ze in zo'n cake doen
daarom raad ik je aan om zelf een cake te bakken, ben je tenminste zeker
bij mij duurt het altijd minstens anderhalf uur voor de cake begint te werken, je moet wel wat geduld hebben...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."