#1
Had al een vermoede..17 man
Had al een vermoede..17 man
Als je de ramen en deuren dicht laat zullen ze het in huis niet ruiken. Met een open raampje ruik ik het als niet-roker altijd al snel. Nog wel kans dat ze het aan jullie haar en kleding kunnen ruiken. of dat de buren t ruiken.
Hebben jullie t gezellig gehad?mile:
Volgens mij zijt ge nog niet oud he.?Me haar en kleren maak ik me niet zo zorgen om blow altijd zonder parfum of me handen te wassen of iets dergelijks. Maar de buren? Het is tog niet verboden om te blowen op het balkon? . Maar het wordt verplaats na volgende zaterdag of donderdag me pa bleef thuis want beschuldigde me van iets maar uiteindelijk was het niet zo maar mog dus de hele dag het huis niet uit dus maar 1 jonko kunnen roken toen ik na de supermarkt ging
17 manVolgens mij zijt ge nog niet oud he.?
Het is niet verboden om te blowen op t balkon, maar je hebt natuurlijk wel kans dat één van de buren je ouders erop aanspreekt. Ik weet niet of t een geheim is dat je blowt, of dat je ouders alleen niet houden van die geur in huis?
Holy. Shit. Honderd en negen woorden zonder één enkel leesteken, én zelfs als ik die erbij denk snap ik nog niet wat je duidelijk probeerd te maken. :P
Mijn gedachtenlees-skills zijn helaas nog niet zo ver ontwikkelt dat ik gewoon kan raden wat je duidelijk probeert te maken, dus ik zou het stiekem wel waarderen als je een heel klein beetje moeite stopt in het leesbaar maken van je berichten. Het hoeft van mij echt niet allemaal perfect ABN te zijn hoor, als er maar een beetje structuur in zit.mile:
Deze vind ik nogal wazig.Nee me pa wilt dat ik gewoon helemaal niet smoke was er op aangesproken half jaar geleden dat ie het wist en wou dat ik stop zei toevallig ben ik net 1 weekje gestopt dus was ook gestopt 2 weken of minder uit eindelijk zei ik tegen een maat van me geef is paar pofs gewoon voor 1 keer kan niet kwaad paar pofs had ik bijna dat hele ding gekilt zei en d8 ik is maar 1 keer doe het niet meer dus volgende dag had ik 50 eu bij me we zouden bios gaan maar ik zei dus kom naar shop dus hielt het niet lang vol
Deze vind ik nogal wazig.
Deze vind ik nogal wazig.
Het is niet verboden om te blowen op t balkon, maar je hebt natuurlijk wel kans dat één van de buren je ouders erop aanspreekt. Ik weet niet of t een geheim is dat je blowt, of dat je ouders alleen niet houden van die geur in huis?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."