pp gisterenavond :P Vandaag nog niet gerookt doe ik straks wel weer pp ja
#3
melange, afghaan hash met eigen kweek early skunk
#4
gemiddeld buitenkweekje van een vriend..
#5
Jack Herrer.
#6
NLX-crystal skunk-white widow-skunk mix. Smaakte wel okay
#7
vijfje van de dealer. Gedraaid in een steegje op een elektriciteitskast trouwens.
Oh, dude die ons maandag een longflu gaf, je bent awesome!
#8
gruisjoint net,
daarvoor een verjaardag gehad,als je eerst zuipt en dan blowt dan ben je altijd veel te stronken.
okal draai je hem zelf, wan dan flikker je m achteloos vol
#9
afghaanse shit. Zwart als de nacht met een pepersmaakje
#10
durper
#11
Super maroc binnestebuiten met lekkere zware shag
nu nog een en dan lekker slapen
#12
Amnesia, as usual.
#13
NLX met een snuifje afgaan hmm
#14
Binnestebuiten gedraaide white widow met tabak.
#15
nieuw wietje van de lokale shop
Zakcila geheten geloof ik, ik weet het ook niet zeker want het was echt een belachelijk sterk wietje
ben lang niet meer zo wazig geweest haha
#16
ja dat snap ik wel en ik maakte een heel flauw grapje terug door alzheimer te zeggen
maar ik bedoel is amnesia haze je alltime fav of heb je nog andere wietjes die je liever rookt?
#17
laatste jointje was gister een white widow. Ook zeker goed.
laatste keer softdrugs was daarna, beetje super polm hasj in een puurpijpje gedaan
#18
eigen kweekje
#19
Het gruikelijke buddha-cheese en jack harrer
#20
Gisteren..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.