Ik rook hasj pauperstijl van folie om aan mijn imago te werken, plus is gewoon lekker praktisch.
#2
Het beste is in mijn optiek persoonlijk. Zelf deed ik het altijd puur, tot ik ben overgestapt op vapen.
#3
hoe draaien jullie je jointjes puur of met Tabak?
en ook de mensen die gestopt zijn met Sigaretten of niet roken doen jullie het ook Met tabak?
Ik zelf doe het met tabak en heel veel wiet.
Maar ga dit jaar minderen en stoppen.
Vandaar denk ik wat het beste is puur of klein Beetje tabak
#4
Met tabak.
#5
Heel soms een pure of een blund, maar over het algemeen met shag.
#6
Een joint met tabak maar ik rook ook puur uit een pijpje.
#7
Dat ligt eraan waar ik zin in heb.
#8
Altijd puur
#9
Altijd met tabak, brandt makkelijker en rookt makkelijker (vind ik persoonlijk).
Ik was in het begin wat angstig, ik ben namelijk gestopt met het "gewone" roken (ik vape nu, flauw he ). Maar het triggert gelukkig niet om weer een pak sigaretten te kopen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.