Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer wiet kopen?

Eerste keer wiet kopen?

35 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@De Dunne
Misschien de les dat zo jong aan de drugs gaan voor mentale problemen kan zorgen?

Maar goed, ben al weg uit dit topic als mijn bijdrage niet gewaardeerd wordt.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
We gaan op dit forum geen minderjarigen aanzetten tot strafbare feiten. Dit kost je een ban @Amfitamientje Power
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Drugsgebruik boven de 18 is niet strafbaar in NL. Wel kopen, handel en bezit.
Klik om te vergroten...

Heb dat altijd zo random gevonden haha. Drugs eten is oké. Maar het moet dan wel spontaan ontstaan in de lucht, mag nergens vandaan komen of tussentijds opgeslagen worden. :wink:
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anunnaki zei:
Zou je sws niet aanraden om iemand voor de deur bij een shop te gaan vragen om iets voor je te kopen, hier in 050 lopen we dan gewoon bij de achterdeur eruit met je geld :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Moet als stadjer bekennen dat ik dit wel eens heb gedaan. Ook bij de supermarkt maar dan sigaretten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze olifant zei:
Heb dat altijd zo random gevonden haha. Drugs eten is oké. Maar het moet dan wel spontaan ontstaan in de lucht, mag nergens vandaan komen of tussentijds opgeslagen worden. :wink:
Klik om te vergroten...
Idd is dat krom. Heb ik ook nooit begrepen. Alsof het zo HOP uit de licht komt vallen haha
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Prison zei:
Moet als stadjer bekennen dat ik dit wel eens heb gedaan. Ook bij de supermarkt maar dan sigaretten.
Klik om te vergroten...
Hahahaha dat bedoel ik :lolol:
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Idd is dat krom. Heb ik ook nooit begrepen. Alsof het zo HOP uit de licht komt vallen haha
Klik om te vergroten...

Was het maar zo..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuke reacties, maarre....

Eeeh wat heeft TS hier aan? :tongueout:
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
Leuke reacties, maarre....

Eeeh wat heeft TS hier aan? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Volgens mij is het antwoord al gegeven door Fenrir.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
We gaan op dit forum geen minderjarigen aanzetten tot strafbare feiten. Dit kost je een ban @Amfitamientje Power
Klik om te vergroten...
Wacht, serieus? :tearsofjoy:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eik zei:
We gaan op dit forum geen minderjarigen aanzetten tot strafbare feiten. Dit kost je een ban @Amfitamientje Power
Klik om te vergroten...
En terecht. Die gozer lult al vaker slap op het forum.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
En terecht. Die gozer lult al vaker slap op het forum.
Klik om te vergroten...
Vind het maar een beetje overdreven, helemaal wanneer je nagaat dat 9/10 hier onder invloed zijn wanneer ze antwoord geven op dit soort vragen.. daar kan wel een BEETJE rekening mee gehouden worden ongeacht of dit nou het geval was of niet :tonguewink:

Reactie verwijderen en een waarschuwing was ook voldoende geweest imo, maar ik ben geen moderator :tonguewink:
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze olifant zei:
Het ging niet zozeer alleen om deze reactie van Amfetamientje Power maar om een opstapeling van inhoudsloze en provocerende posts van haar kant de laatste tijd. Tuurlijk houden we er rekening mee dat mensen niet altijd nuchter reageren, dat hoort erbij, maar waarschuwingen zijn er genoeg gegeven in dit geval. ‘t Is ook maar een kleine ban hè, ze is al bijna terug denk ik. :wink:
Klik om te vergroten...
Oh die zal ik wel gemist hebben dan, en ja nog 2 daagjes :tonguewink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
GoldSeeds zei:
Persoonlijk denk ik dat je bericht vele alarmbellen doen rinkelen bij de gemiddelde volwassene. Je redenen en je persoonlijke situatie zijn nou niet echt de meest beste reden om te gaan experimenteren met welke vorm van drugs dan ook. Je moet jezelf afvragen waarom je het zou willen gaan proberen. Als dit een reden heeft als ''pijn verzachten'' ''vergeten'' dan is mijn advies niet doen, welke leeftijd je ook hebt.
Klik om te vergroten...

Amen. Ik zie dat ik in mijn eerdere reacties in dit topic heel asociaal niet op de post van de TS heb gereageerd. Sorry! Maar ben het hier volledig mee eens.

Als je met dit doel wiet gaat roken heb je een behoorlijke kans dat het niet lekker zal vallen, en dat is nu net niet wat jij kunt gebruiken als je net een depressie achter de rug hebt. Gewoon niet doen dus. En lekker later een keer een jointje roken als je ouder bent en als je beter in je vel zit.
G
GoldSeedsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Inder zei:
Hey.
Ik ben dus de laatstelijk heel erg na aan het denken om wiet te kopen en roken. Ik heb nog nooit iets gerookt, dus ik ben heel nieuw. Ik weet niet hoe ik aan wieri of assi moet komen, omdat ik pas bijna 16 ben :coldsweat:. Ik heb net een redelijke depressie achter de rug, maar ik wil gewoon eens even proberen om te chillen. Ik heb niet echt iemand om mee te roken (behalve mijn neven, die bij de tijd dat ik 16 word al beide over de 18 zijn). Ik ben ook een beetje "socially awkward", en weet dus niet waar ik een dealer kan vinden en ben bang dat ik uit een coffeeshop wordt geflikkerd. Ik ben 1.95 en redelijk slank, dus weet niet of ik daar iemand mee voor de gek kan houden.
Hopelijk hebben jullie wat tips voor mij.
Klik om te vergroten...

Persoonlijk denk ik dat je bericht vele alarmbellen doen rinkelen bij de gemiddelde volwassene. Je redenen en je persoonlijke situatie zijn nou niet echt de meest beste reden om te gaan experimenteren met welke vorm van drugs dan ook. Je moet jezelf afvragen waarom je het zou willen gaan proberen. Als dit een reden heeft als ''pijn verzachten'' ''vergeten'' dan is mijn advies niet doen, welke leeftijd je ook hebt.
I
InderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow dat was snel. Bedankt voor jullie tips. Ik zal kijken wat ik ermee doe. Ik wil t sos niet op een constante basis doen. Miss eens met mijn neven in februari (wanneer ik ze weer zie)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."