Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoint ineens smerig

Joint ineens smerig

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
een bong vind ik moeilijker doseren, een joint kan je na 2 hijsjes gewoon even wegleggen.

je probleem heb ik nog niet eerder gehoord. misschien dat een van de actieve blowers hier een idee heeft hoe het komt.

ik vind trouwens joint of sigaretten voor de 2e keer opsteken smerig, maar ik heb het idee dat dat niet je probleem is.
s
supremeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Sinds kort krijg ik bij het heisen aan een joint, wanneer de rook alleen maar in mijn mond is, meteen kokhals reflexen. Dan heb ik de rook nog niet eens geinhalleerd. Dit probleem heb ik pas sinds kort, wat ik erg raar vindt want ik blowde dus tot sinds kort meermaals per week, denk aan 3-6 keer per week. Het enige wat veranderd is, ik weet niet of dit er mee te maken heeft, is dat ik een bong heb gekocht een aantal weken geleden. Die gebruikt ik dan ook op dit moment een stuk vaker dan dat ik blow aangezien ik het gewoon niet meer voor elkaar krijg om te blowen. Dit is overigens wel opvallend want dit gevoel heb ik pas nadat ik de bong ben gaan gebruiken. Weet iemand misschien of hier een verband tussen zit? Ik vind het erg jammer, want ik kon altijd lekker genieten van een lekker jointje.

Ik hoor het graag! :wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je niet gewoon andere tabak gekocht?
s
supremeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Heb je niet gewoon andere tabak gekocht?
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie maar nee, ik gebruik altijd dezelfde twee merken voor mijn joints. Ook dezelfde wietsoort van dezelfde shop.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog nooit iets vergelijkbaars gehoord eigenlijk. Dezelfde wiet uit die bong roken is niet smerig?
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik krijg alleen maar kokhals neigingen van tabak (zonder wiet) Puur wiet al geprobeerd?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is je wiet 100% puur en onbewerkt ?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
of probeer eens een andere soort. misschien is er wat veranderd aan de achterdeur van je shop.
T
TheStripLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind je het ook echt smerig (geworden) of is het alleen een reflex van je lichaam?
s
supremeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt voor alle antwoorden, ikzelf heb besloten even een paar weekjes niet te blowen en het dan weer eens te proberen(nisschien met wiet uit een andere shop) en dan vanuit daar te kijken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deze vraag kan lang geleden al gesteld zijn, maar heel kort geleden bereikte mij deze vraag opnieuw.
Het speelt dus nog steeds.
En dan vind ik, dat we daar best weer eventjes een beetje aandacht aan kunnen besteden....
Vandaar dus mijn reactie.
Ik dacht nu: ik leg het even uit.
m
mand!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hi

Ja ik ken dat en heb ook hetzelfde meegemaakt en eigenlijk nog.
Ik kan nu weer soms wat roken maar ben jaren gestopt omdat het te erg werd.
Hash of wiet maakt niet uit, ik vind het gewoon smerig.
Zelfs de geur kan mij al misselijk maken soms. Maar ik heb het ook met sterke drank.
Als ik in 1 keer een glasje jenever drink dan MOET ik het direct weer uitspugen.....

Echt heel vreemd. Tis ook de reden dat ik vaker spacecake eet.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
In een joint, die je een tijdje weg hebt gelegd, verandert er iets aan de tabak.
En dat geeft een ontzettend gore laffe rotsmaak. Ja. Ik ken dit.
En als je te vaak rookt, dan pikken je longen dat op een gegeven moment niet meer. Je hoest je longen er dan zowat uit...
De remedie is;
Een tijdje helemaal stoppen met roken.
Dan trekt dit euvel vanzelf weer weg.
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
vraag gesteld in 2015....:rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."