#1
een bong vind ik moeilijker doseren, een joint kan je na 2 hijsjes gewoon even wegleggen.
je probleem heb ik nog niet eerder gehoord. misschien dat een van de actieve blowers hier een idee heeft hoe het komt.
ik vind trouwens joint of sigaretten voor de 2e keer opsteken smerig, maar ik heb het idee dat dat niet je probleem is.
je probleem heb ik nog niet eerder gehoord. misschien dat een van de actieve blowers hier een idee heeft hoe het komt.
ik vind trouwens joint of sigaretten voor de 2e keer opsteken smerig, maar ik heb het idee dat dat niet je probleem is.

