Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Ja ik ken dat en heb ook hetzelfde meegemaakt en eigenlijk nog. Ik kan nu weer soms wat roken maar ben jaren gestopt omdat het te erg werd. Hash of wiet maakt niet uit, ik vind het gewoon smerig. Zelfs de geur kan mij al misselijk maken soms. Maar ik heb het ook met sterke drank. Als ik in 1 keer een glasje jenever drink dan MOET ik het direct weer uitspugen..... Echt heel vreemd. Tis ook de reden dat ik vaker spacecake eet."
"Dat is ook een beetje het probleem met spacecake. Het is niet te voorspellen wat de uitwerking gaat worden van een stuk cake dat je zelf niet gemaakt hebt en waarvan je niet weet wat er in zit. Met spacecake kun je maar één kant op, doseren. Je kunt beter later nog wat bijnemen als dat mogelijk is dan direct een te groot stuk te nemen en afwachten wat er gaat gebeuren. De werking valt niet meer terug te draaien en het enige dat je kunt doen is de rit uitzitten. Maar het kan ook met roken gebeuren. Ik kreeg vroeger een keer een tjilmpie met schimmel kashjmir. Gewoon in een kroeg met vrienden, coffeeshops bestonden nog niet en alles was nog underground. Ik vroeg niet wat er in zat en nam bij aanbod een paar teugen. Dat heb ik geweten. Volledig van de rel. Gelukkig voor slechts een dag. Maar toch, een bad trip wil je niet nog eens Succes"
"ik ken Dex niet en nooit gebruikt of andersom. Ik heb ritalin. Dat heb ik verpulvert en gesnoven. TROEP van de eerste orde, superdroog en mega irritant in de neusholte. Maar het werkt wel, een beetje als pep. Maar om nou te zeggen dat ik dit nou echt tof vind, nou nee. Een hogere dosis van je tabs of capsules te nemen, dat zou ik niet doen. Om een of andere reden is de werking, in ieder geval van Ritalin, anders gesnoven dan geslikt. Uit ervaring. Een hogere dosis van je tabs of caps levert een gelijkwaardige opwaardering van de werking. Dus ik zit apatisch en sloom voor mij uit te kijken. Dus die euforie is er niet zoals hierboven door niet-gebruikers gedacht wordt . Het luistert nauw dus die dosering. Aan de andere kant, ik ben niet representatief voor de rest van Nederland, iedereen heeft zijn eiigen ervaring."