Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkjan zei: Als het je eerste keer is raad ik ze zeker af om wiet in je eentje te roken. Het effect kan best heftig uitpakken. Het is daarom fijn om mensen om je heen te hebben met wie je vertrouwd bent, en mensen die je kunnen helpen als het te heftig is. Wiet is vergeleken met andere drugs relatief mild, maar dat betekent niet dat het op zichzelf een milde drug is. Het effect kan zo heftig zijn dat je in paniek raakt. Het is een hele diverse drug. Het kan je lacherig en relaxed maken, of het kan je paranoia en angstig maken. Je zult niet per sé hallucineren of bewusteloos raken, maar het is nog steeds maar grabbelen wat je zult voelen. Doe het gewoon met andere (ervaren) mensen, dat raad ik je zeker aan. Klik om te vergroten... Dankje wel voor het advies!"
"Hoi dus ik had een vraagje. Ik ga waarschijnlijk morgen voor het eerst wiet roken alleen. Het enige wat me tegen zit is dat als ik ga roken bad ga omdat het me eerste keer is ben ik best zenuwachtig enige tips?"
"Veel mensen die ik ken gebruiken soms ook wel wat maar idk ik vertrouw ze niet zo ken ze opzich al best lang maar ik wou alleen vragen of het verstandig was."