#1
Bull shit.Die shit die psychiaters voorschrijven is echt vergif. ggz instellingen daar kan je beter helemaal bij vandaan blijven.
Die verneuken mensen nog meer door express verkeerde diagnoses te stellen want dan verdienen ze meer omdat je dan terug kan blijven komen met nog meer problemen en nog meer chemische medicatie. Dat is gewoon standaard beleid daar.
Als je naar een psychiater gaat doe het dan bij een ziekenhuis of een onafhankelijke praktijk.