#1
nee, wel XTC pillen maar ook nog maar 4keer gedaan
Op korte tijd? Over 1 jaar of langer?
Met wiet kan het wel dat mensen gevoelig zijn aan dit soort effecten. Ik betwijfel of meer wel goed voor je is.
nee, wel XTC pillen maar ook nog maar 4keer gedaan
Ik heb wel eens auditieve hallucinaties gehad na 3 pillen MDMA. Ik was aan het kamperen naast de waterkant en het geklots van de golven was vervormd naar fluisterende stemmen. Ik kon geen woorden verstaan, het leek net alsof het geesten waren.
Sterke sativa kunnen mild psychedelic zijn. Niet iedereen reageert er het zelfde op. Zolang je je er niet angstig of paranoïde bij voel en de hallucinaties niet permanent zijn dan is het misschien wel juist leuk. Ik probeer wel eens te mediteren op wiet op een hoge dosis en dat is wel echt super intens. Maar je kan jezelf dan echt alles wijs maken. Dus wees voorzichtig :P en sceptisch naar afloop. Voor je het weet loop je met een stuk karton over straat te prediken dat het einde van de wereld nabij is.
Heb je het echt over duidelijke gesprekken die je kan verstaan ?Kan het zijn dat het lijkt alsof je gesprekken hoort maar dat ze er eigenlijk niet zijn. Kan dit door wiet? Als ik er niet veel van doe komt dit al voor. Maar heb nog nooit veel gedaan, kan het zijn dat ik dan wel visuele trips zou kunnen krijgen als ik meer doe?
Ik doe het zelf niet vaak, en ben hoogsensitief. Maar ik weet niet dat als je hypersensitief of hoogsensitief bent dat ook drugs intenser maakt.
Heb je het echt over duidelijke gesprekken die je kan verstaan ?
Of meer een gemompel dat je niet begrijpt , of ver weg lijkt ?
Als ik edibles eet , krijg ik van die laatste ook soms last ( en kan dan ook niet inslapen tot het uitgewerkt is.)
Maar gewoon van blowen krijg ik het niet..
Auditieve hallucinaties komen vaak voor bij psychedelica, maar puur op wiet lijkt me eerder iets van psychotische aard...
Ik snap dat eigenlijk niet goed..
Je hoort toch constant je gedachten of gespreken in je hoofd ?
Als ik bvb denk aan iemand hoor ik ook echt zijn/haar stem in men hoofd de zin uitspreken ipv dat ik mijn stem de zin hoor zeggen.
Zo lig ik bvb in bed en hoor ik bvb men vrouw haar stem dingen herhalen die ze tijdens de dag gezegt heeft.
Jullie niet ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."