Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnen met blowen

Beginnen met blowen

51 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
nu3tLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks voor alle (snelle) hulp en tips tot nu toe iedereen.. Ik geef nog wel een update na mijn eerste goede ervaring. 😜
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nogal overbodige info aangezien het al vaak gezegd is in deze post maar heb zelf ook slechte ervaringen met voorgerolde. Zit amper iets in. Ken je niemand die voor je kan rollen? Zoniet is het best makkelijk om onder de knie te krijgen, gewoon blijven oefenen en niet zo snel de handdoek in de ring gooien. Uiteindelijk kan je het zelfs geblinddoekt doen of lekker op de fiets zonder handen op het stuur.
n
nu3tLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Nogal overbodige info aangezien het al vaak gezegd is in deze post maar heb zelf ook slechte ervaringen met voorgerolde. Zit amper iets in. Ken je niemand die voor je kan rollen? Zoniet is het best makkelijk om onder de knie te krijgen, gewoon blijven oefenen en niet zo snel de handdoek in de ring gooien. Uiteindelijk kan je het zelfs geblinddoekt doen of lekker op de fiets zonder handen op het stuur.
Klik om te vergroten...
Waar? In de openlucht waait het zo weg :(
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
nu3t zei:
Waar? In de openlucht waait het zo weg :(
Klik om te vergroten...

Dan kan je net zo goed je geld in de licht gooien, snap ook niet dat mensen lopend op straat bijvoorbeeld draaien. Heb een keer iemand dit zien doen, de wind kwam, zijn vloei klapte om en weg was alles. De woorden die hij toen uitte zal ik hier weg laten 🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog een optie is naar een shop gaan met ruimte om te blowen (mag dit nog in Nederland?) . Kijk effe rond of er een gezellige pee zit en vraag als die er ene wil rollen voor jou.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je 18+ bent kun je gewoon naar een coffeeshop gaan. Je kunt voorgedraaide kopen idd.
Neem wel je legitimatie mee, soms vragen ze daar om.
n
nu3tLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo,

Ik wil graag weer een keer beginnen met blowen aangezien ik benieuwd ben. Ik heb wel eens jointjes gerookt met wat vrienden, maar heb nooit echt iets gevoeld omdat ik een paar trekjes nam. Ik ga nu niet meer met die gasten om maar zou wel graag willen proberen binnenkort.

Moet ik gewoon naar de coffeeshop gaan en vragen om een voorgedraaide (kan niet zelf rollen)? Of een dealer zoeken, wat me wel een klusje lijkt zonder enige vrienden die momenteel nu drugs gebruiken.


Thanks alvast,
nu3t
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Als je 18+ bent kunje gewoon naar een coffeeshop gaan. Je kunt voorgedraaide kopen idd.
Neem wel je legitimatie mee, soms vragen ze daar om.
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring vragen ze altijd om id.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
In mijn ervaring vragen ze altijd om id.
Klik om te vergroten...

Ben je een kabouter dan? Ik ben belg en loop bij de meeste binnen zonder ID. Zijn zelfs laaiend enthousiast als ik nog es de shop binnen rol.

Aan TS, gewoon naar de shop gaan en voorgedraaid vragen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik moet bij de shop ook altijd m'n ID laten zien. Wellicht omdat ik niet een vaste klant ben.

Verder heb ik nog als tip om het rustig op te bouwen als je alleen gaat blowen. Neem een paar trekken en laat het een paar minuten inwerken. Vaak voel je het effect pas na een paar minuten. Mag het dan wat meer zijn, kan je weer een paar trekken nemen. En lees je goed in hier.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
🐺PsyTekz zei:
Ben je een kabouter dan? Ik ben belg en loop bij de meeste binnen zonder ID. Zijn zelfs laaiend enthousiast als ik nog es de shop binnen rol.

Aan TS, gewoon naar de shop gaan en voorgedraaid vragen.
Klik om te vergroten...
Nee man, maar ze vragen wel altijd me id. Ook als ik bier koop in de supermarkt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
Nee man, maar ze vragen wel altijd me id. Ook als ik bier koop in de supermarkt.
Klik om te vergroten...
Had ik dat nog maar hahahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."