#1
Thanks voor alle (snelle) hulp en tips tot nu toe iedereen.. Ik geef nog wel een update na mijn eerste goede ervaring. 😜
Waar? In de openlucht waait het zo wegNogal overbodige info aangezien het al vaak gezegd is in deze post maar heb zelf ook slechte ervaringen met voorgerolde. Zit amper iets in. Ken je niemand die voor je kan rollen? Zoniet is het best makkelijk om onder de knie te krijgen, gewoon blijven oefenen en niet zo snel de handdoek in de ring gooien. Uiteindelijk kan je het zelfs geblinddoekt doen of lekker op de fiets zonder handen op het stuur.
Waar? In de openlucht waait het zo weg![]()
In mijn ervaring vragen ze altijd om id.Als je 18+ bent kunje gewoon naar een coffeeshop gaan. Je kunt voorgedraaide kopen idd.
Neem wel je legitimatie mee, soms vragen ze daar om.
In mijn ervaring vragen ze altijd om id.
Nee man, maar ze vragen wel altijd me id. Ook als ik bier koop in de supermarkt.Ben je een kabouter dan? Ik ben belg en loop bij de meeste binnen zonder ID. Zijn zelfs laaiend enthousiast als ik nog es de shop binnen rol.
Aan TS, gewoon naar de shop gaan en voorgedraaid vragen.
Had ik dat nog maar hahahahaNee man, maar ze vragen wel altijd me id. Ook als ik bier koop in de supermarkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."