Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik wil graag weer een keer beginnen met blowen aangezien ik benieuwd ben. Ik heb wel eens jointjes gerookt met wat vrienden, maar heb nooit echt iets gevoeld omdat ik een paar trekjes nam. Ik ga nu niet meer met die gasten om maar zou wel graag willen proberen binnenkort. Moet ik gewoon naar de coffeeshop gaan en vragen om een voorgedraaide (kan niet zelf rollen)? Of een dealer zoeken, wat me wel een klusje lijkt zonder enige vrienden die momenteel nu drugs gebruiken. Thanks alvast, nu3t"
"Thanks mensen! Bedankt voor de info en de tips"
"Calliweed zei: Zou de voorgedraaide links laten liggen en lekker zelf draaien in de voorgedraaide ziet meestal niet veel soeps dus om teleurstelling te voorkomen zou ik gaan voor zelf draaien veel plezier Klik om te vergroten... Ik woon nog thuis en mijn ouders vermoorden me als ze ook maar shag, tip of vloei zien.."
"Ik haal wel gewoon een voorgedraaide, misschien kan ik shag, vloei en tip ergens in een kluisje op school stoppen of ergens anders als die voorgedraaide echt zo hard tegenvallen."
"Ik kan alles stashen in de buddy van mijn scooter.. Maar eerst rustig beginnen met een voorgedraaide 😉"
"Ik ken niet eens rollen. Ik ga naar Tilburg daar zijn ook best wat coffeeshops. Iemand ervaring daar?"
"Aah wist ik niet. Ik google wel effe, als ik ergens een pure voorgedraaide kan halen ben ik al blij genoeg! 😎"
"Thanks voor alle (snelle) hulp en tips tot nu toe iedereen.. Ik geef nog wel een update na mijn eerste goede ervaring. 😜"
"Snuffelaar zei: Nogal overbodige info aangezien het al vaak gezegd is in deze post maar heb zelf ook slechte ervaringen met voorgerolde. Zit amper iets in. Ken je niemand die voor je kan rollen? Zoniet is het best makkelijk om onder de knie te krijgen, gewoon blijven oefenen en niet zo snel de handdoek in de ring gooien. Uiteindelijk kan je het zelfs geblinddoekt doen of lekker op de fiets zonder handen op het stuur. Klik om te vergroten... Waar? In de openlucht waait het zo weg"