Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFilms en series kijken is stoned veel leuker!

Films en series kijken is stoned veel leuker!

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb heel veel films en series gezien in de jaren dat ik mij het geheugen weggerookt heb.

In mijn nuchtere periodes vaak een film opgezet en dan halverwege het gevoel krijgen van "hé, dit komt me vaag bekend voor..." en dan tegen het einde beseffen dat je het al gezien hebt 🙈

Eigenlijk is blowen lekker bij alles waar je lichamelijk niet veel hoeft in te spannen 😅

Ik heb een keer met xtc op een aflevering van the handmaid's tale gekeken. Dat was een beleving.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
roesjunkie zei:
In mijn nuchtere periodes vaak een film opgezet en dan halverwege het gevoel krijgen van "hé, dit komt me vaag bekend voor..." en dan tegen het einde beseffen dat je het al gezien hebt 🙈
Klik om te vergroten...

Hahaha zo herkenbaar.
Maar soms ben je 7 jaar verder in een totaal andere plek in je leven en vallen andere dingen je op dan toen.
En ben je bezig met een heel ander verhaal in het verhaal bezig dan toen.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een intense ervaring is dat met mijn highheid films/series te kijken.
Eindelijk ben ik begonnen met de serie Game of Thrones. Eerste twee seizoenen vond ik niet veel aan.
Ik merkte dat ik ineens doorhad dat het decor nep aanvoelde. Ook de figuranten en acteurs die hun rol niet overtuigend speelden. Pas halverwege seizoen 2 werd ik helemaal in het verhaal ingezogen. Die focus is geweldig.
Met Dark seizoen 1-2 had ik het nog meer. Kwam met name omdat de muziek en beelden tof waren.

Gisteren met GoT aan seizoen drie begonnen. Was helder. Vond ineens de serie stuk tegenvallen.

Offtopic: Ik hoop dat die Sam door een draak verscheurd word.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen ik nog wiet rookte keeek ik altijd dit stoned, amazing was dat
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Was het dan de bedoeling om daadwerkelijk naar de film te kijken als je met je date naar de bioscoop ging?

Ik dacht altijd dat de bedoeling was dat je in t donker lekker met elkaar ging friemelen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dissociatieven + Series/Films of Gamen, mooi man. :grimacing:

5-MeO-MiPT heb ik ook wel wat films op gebinged waar ik normaal gesproken helemaal niet zo van ben, en ik gebruik wat minder frequent ook psychedelica natuurlijk.
G
GezelligheidLid
01-01-2024, 00:00
#7
TripJess zei:
als je het spannend vindt
Klik om te vergroten...

Dan is het alleen maar ongemakkelijker om stil te zijn en dan te zitten concentreren op een film.

TripJess zei:
makkelijk
Klik om te vergroten...

Dus ik denk je maakt het jezelf alleen maar moeilijker :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."