#1
Voor die vragen verwijs ik je toch echt door naar een DA als je twijfelt.Wat voor antwoord ik hier verwacht?
Volgens mij start het gros hier een forum zonder verwachtingen.
Maar antwoorden waar ik op zit te wachten is of het blijvende schade heeft of niet. Of het dodelijk is of niet. Wat ik kan doen, op dierenarts na. Die kunnen hier weinig mee. Zeiden ze me net ook al. Ik poste deze topic voor advies. Niet om afgeweken te worden. Daar moet je bij het FOK! forum zijn. Daar stikt het van de trollen.
DA kan jou advies en informatie geven.
Je begint zelf meer op een troll te lijken.
