Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTamme rat heeft wiet gevonden en voor de helft opgegeten

Tamme rat heeft wiet gevonden en voor de helft opgegeten

59 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
EcstaticZero1990 zei:
Wat voor antwoord ik hier verwacht?
Volgens mij start het gros hier een forum zonder verwachtingen.

Maar antwoorden waar ik op zit te wachten is of het blijvende schade heeft of niet. Of het dodelijk is of niet. Wat ik kan doen, op dierenarts na. Die kunnen hier weinig mee. Zeiden ze me net ook al. Ik poste deze topic voor advies. Niet om afgeweken te worden. Daar moet je bij het FOK! forum zijn. Daar stikt het van de trollen.
Klik om te vergroten...
Voor die vragen verwijs ik je toch echt door naar een DA als je twijfelt.

DA kan jou advies en informatie geven.

Je begint zelf meer op een troll te lijken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
EcstaticZero1990 zei:
Daar moet je bij het FOK! forum zijn. Daar stikt het van de trollen.
Klik om te vergroten...
Blijf hier nog even rond hangen , dan komen ze ook wel boven hier de trollen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Ga dit ook nooit begrijpen. Zulke dingen omtrent dieren triggeren mij enorm. De dierenarts is hiervoor...
Klik om te vergroten...
I feel you! Ik denk net zo.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Scheetje en in bel al šŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ik ook hoor!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
we hebben hier sociale controlle(n) šŸ˜…šŸ˜‚šŸ¤£
mss een beetje assertief.. maar het werkt wel šŸ˜‰
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Ga je de de aangeknabbelde wiet nog oproken ?
Klik om te vergroten...
Ik zou de rest ook gewoon geven joh.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
EcstaticZero1990 zei:
Misschien omdat ik niet direct kon bellen omdat ik er laat achter kwam (vlak voor werk) en ik een oud dierenarts assistent heb als werkbegeleidster?? En met tumoren, luchtwegen, en andere shit hang ik ook direct aan de telefoon. Maar wat kan de dierenarts doen aan een overschot aan gejatte cannabis. Zij werkbegeleidster ook al.
Klik om te vergroten...
Laat maar.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga je de de aangeknabbelde wiet nog oproken ?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
png-clipart-el-risitas-popcorn-maize-junk-food-eating-popcorn-game-food.png
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Dit is een drugs forum geen ratten forum. Snap niet waarom je de moeite van dit bericht typen niet direct steekt in de da bellen. Dan heb je direct je antwoord.
Klik om te vergroten...
Het meeste toxicologische en farmacologische onderzoek op basis waarvan we hier gesprekken voeren wordt toch echt op ratten uitgevoerd hoor.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Het meeste toxicologische en farmacologische onderzoek op basis waarvan we hier gesprekken voeren wordt toch echt op ratten uitgevoerd hoor.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat ermee te maken? Als jij als huisdier eigenaar ergens over twijfelt dan bel je da DA.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou, je zegt dat het geen rattenforum is. Maar we zouden nog niet eens de helft van de gesprekken hier kunnen voeren als er niet op grote schaal aan ratten allerlei verschillende drugs gegeven zouden worden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dus ik denk dat ratten die drugs hebben ingenomen juist uitermate relevant zijn hier.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Nou, je zegt dat het geen rattenforum is. Maar we zouden nog niet eens de helft van de gesprekken hier kunnen voeren als er niet op grote schaal aan ratten allerlei verschillende drugs gegeven zouden worden.
Klik om te vergroten...
Want wij zijn allemaal werkzaam in het lab met ratten? Laat zulke dingen lekker aan de DA over.

Ik had het meer gesnapt als TS daarna zijn ervaring had gedeeld in plaats van hier om raad vragen. Dan hadden we er nog wat aan voor mensen die eventueel hetzelfde hebben meegemaakt.

Maar als jij twijfelt over het welzijn van je geliefde diertje bel je gewoon de DA.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik hoop dat het ratje okƩ is. :)

Zou je wiet goed opbergen. Ratjes zijn er echt keien in om shit te jatten.

Ik ben altijd doodsbang dat mijn kat aan mijn drugs komt. Hoewel de kans klein is met een kat (kritische vreters) zorg ik toch altijd dat ik in de buurt blijf als er iets op tafel ligt of het hoog leg waar ze echt niet bij kan. Een likje per ongeluk van het een of andere potente poeder kan al levensgevaarlijk zijn.

De reacties van de mensen in dit topic zijn niet slecht bedoeld. Jouw post was dat ongetwijfeld ook niet. Volgende keer zou ik inderdaad wel de dierenarts direct opbellen, gelukkig lijkt jullie rat hier met een (relaxt) sissertje vanaf te komen.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beetje overdreven reacties hier. Goed om te horen dat de rat oke is, is toch een beste dosis!
S
StephLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat een gedoe hier šŸ˜‚ hoe dit ook klaar kon zijn in 2 min

ā€œmijn rat heeft wiet gegeten advies tips wat te doen?ā€

ā€œbel meteen de dierenartsā€

ā€œja ga ik doen thxā€

klaar. jeetje zeg
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Steph zei:
wat een gedoe hier šŸ˜‚ hoe dit ook klaar kon zijn in 2 min

ā€œmijn rat heeft wiet gegeten advies tips wat te doen?ā€

ā€œbel meteen de dierenartsā€

ā€œja ga ik doen thxā€

klaar. jeetje zeg
Klik om te vergroten...
Of:
ā€œmijn rat heeft wiet gegeten advies tips wat te doen?ā€

ā€œbel meteen de dierenartsā€

ā€œheb het al aan mijn collega gevraagd die er verstand van heeft"

"oh prima, beterschap voor je rat"

"ok doei!"
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Maar cannabis is helemaal niet psychoactief als je het opeet, je moet het eerst verhitten. Anders heb je namelijk Tetrahydrocannabinol-zuur (THC-a) in plaats van Tetrahydrocannabinol. Het zal ongetwijfeld niet goed zijn voor het beestje, maar hij wordt niet stoned.
Klik om te vergroten...
Je (rat zijn/haar) lever kan ook THC-a decarboxyleren. Duurt alleen wat langer.
Sowieso hangt het ook af van hoe oud de wiet is. THC-a vervalt over tijd naar THC en later CBN.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben wel benieuwd hoe het met je rat inmiddels is...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."