#1
of is het een gevalletje 'Ik vraag het voor mijn vriend, de rat' ? 😂😂😂
Hoezo? Er word ook butthurt op mij gereageerd.Deze reacties laten we hier liever achterwegen.
Succes met je rat.
Effe zen vriend op een schouder mee naar werk 😂of is het een gevalletje 'Ik vraag het voor mijn vriend, de rat' ? 😂😂😂
Je vraagt naar de bekende weg. En beledigen wordt hier niet gewaardeerd.Hoezo? Er word ook butthurt op mij gereageerd.
Ondanks dat ik nog maar net lid ben.
Het is hier soms erger als het FOK! Forum.
Het is vriendinnetje de rat.of is het een gevalletje 'Ik vraag het voor mijn vriend, de rat' ? 😂😂😂
Bedoel je dat die 0,4 wel mee viel of dat ik moet oppassen voor neveneffecten? Bedankt voor je bezorgdheid in ieder geval, is ondertussen al een tijd geleden en sindsdien nooit meer iets gemerkt. Behalve een iets schonere vloer door het zorgvuldiger stofzuigen 😆"De inname van cannabis is voor dieren zelden fataal, waarbij de minimum dodelijke dosis 3g/kg lichaamsgewicht aan THC bedraagt. Kleine hoeveelheden veroorzaken niet snel negatieve bijwerkingen. Sommige honden- en katteneigenaren geven hun huisdieren zelfs bladeren om te eten zonder nare neveneffecten. Grote doses leiden soms echter tot diverse negatieve bijwerkingen. Denk aan overgeven, tremoren, onrust en zelfs epileptische aanvallen. Blootstelling aan grotere hoeveelheden is als toxiciteit aan te merken. Hoewel sterfgevallen zeldzaam zijn, bestaat die kans wel na inname van geconcentreerde THC-boter van medische kwaliteit."
Ik word ook beledigd. Maar ik ga hier niet verder op in.Je vraagt naar de bekende weg. En beledigen wordt hier niet gewaardeerd.
Waar precies?Ik word ook beledigd. Maar ik ga hier niet verder op in.
Ze zijn slim. Berg je zakjes wiet maar goed op. Die trekt ze zo weer uit de kast. 😋ratten zijn ook vaak testdieren voor mensen producten..
als een mens veel weed eet gaan ze meestal in het ergste geval ook lang slapen.
komt vast goed.
maar ze is wss wel instant hooked lol.
Wat verwacht je nu , een schouderklop en goed gedaan je rat weed te laten eten ?Hoezo? Er word ook butthurt op mij gereageerd.
Ondanks dat ik nog maar net lid ben.
Het is hier soms erger als het FOK! Forum.
Ga dit ook nooit begrijpen. Zulke dingen omtrent dieren triggeren mij enorm. De dierenarts is hiervoor...Ik snap dat nooit he, als er ook maar IETS zou zijn met een dier van mij, hang ala minuut aan de foon met de dierenarts! Beter een x onnodig bellen dan wachten tot het fout gaat...
Tja, dieren “vrienden” he...
Die butthurt reacties vat ik op als beledigend. En dat ik niet direct de da zou bellen. En het gros is hier drugsgebruiker. Anders zat je niet op dit forum.Waar precies?
Scheetje en in bel al 😂Ik snap dat nooit he, als er ook maar IETS zou zijn met een dier van mij, hang ala minuut aan de foon met de dierenarts! Beter een x onnodig bellen dan wachten tot het fout gaat...
Tja, dieren “vrienden” he...
Dat ligt dan toch echt aan jou. Wat is de moeite de DA te bellen? Dan hoef je niet af te wachten niks. Bespaard je een hoop gedoe voor niets.Die butthurt reacties vat ik op als beledigend. En dat ik niet direct de da zou bellen. En het gros is hier drugsgebruiker. Anders zat je niet op dit forum.
En hersencellen weggerookt hebben is dan ook geen belediging. Want indirect houd ik mezelf ook een spiegel voor.
Misschien omdat ik niet direct kon bellen omdat ik er laat achter kwam (vlak voor werk) en ik een oud dierenarts assistent heb als werkbegeleidster?? En met tumoren, luchtwegen, en andere shit hang ik ook direct aan de telefoon. Maar wat kan de dierenarts doen aan een overschot aan gejatte cannabis. Zij werkbegeleidster ook al.Ik snap dat nooit he, als er ook maar IETS zou zijn met een dier van mij, hang ala minuut aan de foon met de dierenarts! Beter een x onnodig bellen dan wachten tot het fout gaat...
Tja, dieren “vrienden” he...
Maar wat verwacht je hier dan nog voor antwoord..?Misschien omdat ik niet direct kon bellen omdat ik er laat achter kwam (vlak voor werk) en ik een oud dierenarts assistent heb als werkbegeleidster?? En met tumoren, luchtwegen, en andere shit hang ik ook direct aan de telefoon. Maar wat kan de dierenarts doen aan een overschot aan gejatte cannabis. Zij werkbegeleidster ook al.
0.4 valt wel mee als 3g per kilo gevaarlijk is.Ik vind het
Bedoel je dat die 0,4 wel mee viel of dat ik moet oppassen voor neveneffecten? Bedankt voor je bezorgdheid in ieder geval, is ondertussen al een tijd geleden en sindsdien nooit meer iets gemerkt. Behalve een iets schonere vloer door het zorgvuldiger stofzuigen 😆
Wat voor antwoord ik hier verwacht?Maar wat verwacht je hier dan nog voor antwoord..?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."