Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTamme rat heeft wiet gevonden en voor de helft opgegeten

Tamme rat heeft wiet gevonden en voor de helft opgegeten

59 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
of is het een gevalletje 'Ik vraag het voor mijn vriend, de rat' ? 😂😂😂
E
EcstaticZero1990Lid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Deze reacties laten we hier liever achterwegen.

Succes met je rat.
Klik om te vergroten...
Hoezo? Er word ook butthurt op mij gereageerd.

Ondanks dat ik nog maar net lid ben.
Het is hier soms erger als het FOK! Forum.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gympie zei:
of is het een gevalletje 'Ik vraag het voor mijn vriend, de rat' ? 😂😂😂
Klik om te vergroten...
Effe zen vriend op een schouder mee naar werk 😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
EcstaticZero1990 zei:
Hoezo? Er word ook butthurt op mij gereageerd.

Ondanks dat ik nog maar net lid ben.
Het is hier soms erger als het FOK! Forum.
Klik om te vergroten...
Je vraagt naar de bekende weg. En beledigen wordt hier niet gewaardeerd.
E
EcstaticZero1990Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
of is het een gevalletje 'Ik vraag het voor mijn vriend, de rat' ? 😂😂😂
Klik om te vergroten...
Het is vriendinnetje de rat.
Maar ik vroeg dit puur omdat ik me zorgen maak. En een dierenarts geen ratten maagjes kan leegpompen..
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het
inner_search zei:
"De inname van cannabis is voor dieren zelden fataal, waarbij de minimum dodelijke dosis 3g/kg lichaamsgewicht aan THC bedraagt. Kleine hoeveelheden veroorzaken niet snel negatieve bijwerkingen. Sommige honden- en katteneigenaren geven hun huisdieren zelfs bladeren om te eten zonder nare neveneffecten. Grote doses leiden soms echter tot diverse negatieve bijwerkingen. Denk aan overgeven, tremoren, onrust en zelfs epileptische aanvallen. Blootstelling aan grotere hoeveelheden is als toxiciteit aan te merken. Hoewel sterfgevallen zeldzaam zijn, bestaat die kans wel na inname van geconcentreerde THC-boter van medische kwaliteit."
Klik om te vergroten...
Bedoel je dat die 0,4 wel mee viel of dat ik moet oppassen voor neveneffecten? Bedankt voor je bezorgdheid in ieder geval, is ondertussen al een tijd geleden en sindsdien nooit meer iets gemerkt. Behalve een iets schonere vloer door het zorgvuldiger stofzuigen 😆
E
EcstaticZero1990Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Je vraagt naar de bekende weg. En beledigen wordt hier niet gewaardeerd.
Klik om te vergroten...
Ik word ook beledigd. Maar ik ga hier niet verder op in.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
EcstaticZero1990 zei:
Ik word ook beledigd. Maar ik ga hier niet verder op in.
Klik om te vergroten...
Waar precies?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
ratten zijn ook vaak testdieren voor mensen producten..
als een mens veel weed eet gaan ze meestal in het ergste geval ook lang slapen.
komt vast goed.
maar ze is wss wel instant hooked lol.
Klik om te vergroten...
Ze zijn slim. Berg je zakjes wiet maar goed op. Die trekt ze zo weer uit de kast. 😋
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
EcstaticZero1990 zei:
Hoezo? Er word ook butthurt op mij gereageerd.

Ondanks dat ik nog maar net lid ben.
Het is hier soms erger als het FOK! Forum.
Klik om te vergroten...
Wat verwacht je nu , een schouderklop en goed gedaan je rat weed te laten eten ?

Als je dieren en kinderen in huis hebt die aan je spul kunnen kan je deze reacties verwachten.
En als je het op fok of whatever beter vind blijf je daar toch ?
We bashen je niet , we gaven je onze opinie die jij eerst niet volgde waarop wij getriggerd werden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik snap dat nooit he, als er ook maar IETS zou zijn met een dier van mij, hang ala minuut aan de foon met de dierenarts! Beter een x onnodig bellen dan wachten tot het fout gaat...
Tja, dieren “vrienden” he...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Ik snap dat nooit he, als er ook maar IETS zou zijn met een dier van mij, hang ala minuut aan de foon met de dierenarts! Beter een x onnodig bellen dan wachten tot het fout gaat...
Tja, dieren “vrienden” he...
Klik om te vergroten...
Ga dit ook nooit begrijpen. Zulke dingen omtrent dieren triggeren mij enorm. De dierenarts is hiervoor...
E
EcstaticZero1990Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Waar precies?
Klik om te vergroten...
Die butthurt reacties vat ik op als beledigend. En dat ik niet direct de da zou bellen. En het gros is hier drugsgebruiker. Anders zat je niet op dit forum.

En hersencellen weggerookt hebben is dan ook geen belediging. Want indirect houd ik mezelf ook een spiegel voor.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ik snap dat nooit he, als er ook maar IETS zou zijn met een dier van mij, hang ala minuut aan de foon met de dierenarts! Beter een x onnodig bellen dan wachten tot het fout gaat...
Tja, dieren “vrienden” he...
Klik om te vergroten...
Scheetje en in bel al 😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
EcstaticZero1990 zei:
Die butthurt reacties vat ik op als beledigend. En dat ik niet direct de da zou bellen. En het gros is hier drugsgebruiker. Anders zat je niet op dit forum.

En hersencellen weggerookt hebben is dan ook geen belediging. Want indirect houd ik mezelf ook een spiegel voor.
Klik om te vergroten...
Dat ligt dan toch echt aan jou. Wat is de moeite de DA te bellen? Dan hoef je niet af te wachten niks. Bespaard je een hoop gedoe voor niets.

En dat ik zo reageer is omdat ik er niet tegen kan als mensen afwachten als het om dieren gaat. Ja, dat triggert mij.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ongerelateerd maar kwam net deze tegen tijdens het joggen..
kmocht een foto maken van hun baasje.
achterste is blind.
Photo4170.jpg
E
EcstaticZero1990Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Ik snap dat nooit he, als er ook maar IETS zou zijn met een dier van mij, hang ala minuut aan de foon met de dierenarts! Beter een x onnodig bellen dan wachten tot het fout gaat...
Tja, dieren “vrienden” he...
Klik om te vergroten...
Misschien omdat ik niet direct kon bellen omdat ik er laat achter kwam (vlak voor werk) en ik een oud dierenarts assistent heb als werkbegeleidster?? En met tumoren, luchtwegen, en andere shit hang ik ook direct aan de telefoon. Maar wat kan de dierenarts doen aan een overschot aan gejatte cannabis. Zij werkbegeleidster ook al.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
EcstaticZero1990 zei:
Misschien omdat ik niet direct kon bellen omdat ik er laat achter kwam (vlak voor werk) en ik een oud dierenarts assistent heb als werkbegeleidster?? En met tumoren, luchtwegen, en andere shit hang ik ook direct aan de telefoon. Maar wat kan de dierenarts doen aan een overschot aan gejatte cannabis. Zij werkbegeleidster ook al.
Klik om te vergroten...
Maar wat verwacht je hier dan nog voor antwoord..?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alakazam zei:
Ik vind het

Bedoel je dat die 0,4 wel mee viel of dat ik moet oppassen voor neveneffecten? Bedankt voor je bezorgdheid in ieder geval, is ondertussen al een tijd geleden en sindsdien nooit meer iets gemerkt. Behalve een iets schonere vloer door het zorgvuldiger stofzuigen 😆
Klik om te vergroten...
0.4 valt wel mee als 3g per kilo gevaarlijk is.
Men hond krijgt ook thc/cdb olie elke dag.
Maar dit is opgebouwd en ter ondersteuning van haar heupdysplasie.
En word opgevolgd door de dierenarts en hydrokinesiste.
Krijgt ze trouwens als 6 jaar..
E
EcstaticZero1990Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Maar wat verwacht je hier dan nog voor antwoord..?
Klik om te vergroten...
Wat voor antwoord ik hier verwacht?
Volgens mij start het gros hier een forum zonder verwachtingen.

Maar antwoorden waar ik op zit te wachten is of het blijvende schade heeft of niet. Of het dodelijk is of niet. Wat ik kan doen, op dierenarts na. Die kunnen hier weinig mee. Zeiden ze me net ook al. Ik poste deze topic voor advies. Niet om afgeweken te worden. Daar moet je bij het FOK! forum zijn. Daar stikt het van de trollen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."