Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsuitgedroogd wiet

uitgedroogd wiet

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
Roper207Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heb wiet zakje een behoorlijke tijd open laten liggen en is nu helemaal uitgedroogd...

kan ik het nog gebruiken of beter van niet... is het schadelijk om het te gebruiken?... in waterpijp of joints?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rook nu wiet van een 2-jaar oude kweek. Het is gewoon te roken, mits het niet beschimmeld is, o.i.d
Maar smaak is echter wel wat achteruitgegaan, het is wat scherper geworden. Maar je zult er nog steeds stoned van worden.
R
Roper207Lid
01-01-2024, 00:00
#3
cheers dank je wel
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn wiet is ook al ouder dan een half jaar maar door ze in glazen potten te doen heb ik de indruk dat ze curen, en er dus op vooruitgaan.

Dan hoop ik toch, is het niet zo maakt me niet uit... De smaak is nog steeds prima. :)

Sowieso is THC lastig kapot te krijgen; Dus stoned word je sowieso.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lavalamp zei:
Mijn wiet is ook al ouder dan een half jaar maar door ze in glazen potten te doen heb ik de indruk dat ze curen, en er dus op vooruitgaan.
Klik om te vergroten...

Curen ''werkt'' alleen als het vanaf het begin ( direct na de oogst, als het paar dagen gewoon heeft gedroogd) in de potten zit. Als je het bijv. bij de shop hebt gekocht zal het niet meer echt curen.

Maar dan nog zou ik de voorkeur geven aan glazen potten om het te bewaren hoor!
Erg makkelijk, ziet er aantrekkelijk uit en als het wel cured.. :hearteyes: Once you go gecured, you'll never go back. :smoke:

OT: Hoe droog de wiet is maakt niet uit, is het lekker makkelijk te crushen :wink:
Zoals al gezegd word: Het kan wel wat scherper op de keel worden, maar dat heb je bij droge tabak ook. Ik denk dat het vocht (en de waterdamp die daar van af komt) wat verzachtend in je keel is.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja peptalk het was vanaf het begin. :)

OT: Tja alles is gezegd.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lavalamp zei:
Sowieso is THC lastig kapot te krijgen;
Klik om te vergroten...

Valt wel mee hoor. Tussen een blaadje leggen en oproken. :smoke:

Lavalamp zei:
Dus stoned word je sowieso.
Klik om te vergroten...

:)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tomaat zei:
Lavalamp zei:
Sowieso is THC lastig kapot te krijgen;
Klik om te vergroten...

Valt wel mee hoor. Tussen een blaadje leggen en oproken. :smoke:

Lavalamp zei:
Dus stoned word je sowieso.
Klik om te vergroten...

:)
Klik om te vergroten...

Inderdaad komt wel goed, zolang er geen schimmel of vreemds opzit natuurlijk! Nadeel vind ik dat het vaak(mijn ervaringen ermee dan :flushed: ) scherp is in de keel tijdens het rookproces :wink:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Uitgedroogde wiet brand goed.
En als je hem scherp vind kun je misschien eerst joint roken met andere wiet.
Als ik een joint opheb proef ik van de 2e en de 3e etc. helemaal niks meer,
misschien is dit bij jullie ook?
p
poison drinkLid
01-01-2024, 00:00
#10
S0s_90 zei:
Als ik een joint opheb proef ik van de 2e en de 3e etc. helemaal niks meer,
Klik om te vergroten...

En altijd als je je eerste joint hebt gerookt, pak je een snats coke? :tearsofjoy:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
poison drink zei:
S0s_90 zei:
Als ik een joint opheb proef ik van de 2e en de 3e etc. helemaal niks meer,
Klik om te vergroten...

En altijd als je je eerste joint hebt gerookt, pak je een snats coke? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:( Ik word hier bevooroordeeld op mijn nickname... : :P
Nee, maar ik ben dus de enige die dat heeft ?
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik een joint in mijn eentje opheb ben ik al zo van de kaart dat er geen 2de of 3de achteraan komen :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
S0s_90 zei:
poison drink zei:
S0s_90 zei:
Als ik een joint opheb proef ik van de 2e en de 3e etc. helemaal niks meer,
Klik om te vergroten...

En altijd als je je eerste joint hebt gerookt, pak je een snats coke? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:( Ik word hier bevooroordeeld op mijn nickname... : :P
Nee, maar ik ben dus de enige die dat heeft ?
Klik om te vergroten...

Je bent niet de enige die dat heeft, ik merk het 2e en 3e jointje ook minder. Proef het ook minder.
Maar is dat niet zo met bijna elk verdovend middel? Alcohol, XTC ect. De eerste is vaak toch het lekkerst/hardst/fijnst...
J
JointjeVoorMijLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja ik heb daar nu dus ook mee temaken zo ziet mijn wiet er nu uit... zou ik dit kunnen roken zonder dat er hele slechte gevolgen aan zitten.. heb het net ook gerookt maar werd niet echt stoned van
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan aan mij liggen maar dat topje ziet er niet bepaald smaakvol uit. Ik zou 'm weg doen en een nieuwe kopen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
JointjeVoorMij zei:
ja ik heb daar nu dus ook mee temaken zo ziet mijn wiet er nu uit... zou ik dit kunnen roken zonder dat er hele slechte gevolgen aan zitten.. heb het net ook gerookt maar werd niet echt stoned van
Klik om te vergroten...
Ziet er meer uit alsof het na het oogsten veel te kort is gedroogd op de juiste manier.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo iets durf te toch niet te roken man lijkt me beter als je dit weg gooit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."