#1
heb wiet zakje een behoorlijke tijd open laten liggen en is nu helemaal uitgedroogd...
kan ik het nog gebruiken of beter van niet... is het schadelijk om het te gebruiken?... in waterpijp of joints?
kan ik het nog gebruiken of beter van niet... is het schadelijk om het te gebruiken?... in waterpijp of joints?
