#1
Niet meer blowen lijkt mij indd verstandig
De joint had ik gerookt op een maandag. Niet afgelopen maandag maar die maandag daarvoor. Daarvoor tijd nuchter geweest en niet geblowt. Daarvoor de laatste keer in begin augustus geblowt.
Ik heb dit vaker gehad, maar pas nadat bijv een week lang joint had gebruikt en andere middelen. Maar nooit na 1 joint.
De joint had ik gerookt op een maandag. Niet afgelopen maandag maar die maandag daarvoor. Daarvoor tijd nuchter geweest en niet geblowt. Daarvoor de laatste keer in begin augustus geblowt.
Ik heb dit vaker gehad, maar pas nadat bijv een week lang joint had gebruikt en andere middelen. Maar nooit na 1 joint.