#1
Dankjewel. Ik leer er ook van..hopen voor je op een goede nacht,ik zie het niet zozeer buigen naar je vijanden maar acceptatie (?)Ik waardeer je posts overigens erg mrdloverdj![]()
Dat geeft die 'vijanden steeds minder macht. Want jij hebt de langste adem