#1
Komen er op dit forum ook juristen? Of mensen met verstand van de wet? Voor jullie heb ik een vraagje.
Er wordt al zeker 50 jaar in Nederland thuis wiet gekweekt. Waarom valt dit niet onder het gewoonterecht?
Er wordt al zeker 50 jaar in Nederland thuis wiet gekweekt. Waarom valt dit niet onder het gewoonterecht?
![the-common-law-plaque[1].jpg](https://drugsforum.nl/data/attachments/25/25891-518fdef1662cea5440d99909fedf99e3.jpg)