#1
Ha,
Misschien een rare vraag maar
Maar ik heb bij shag altijd een duizelig / beetje stoned gevoel ik ben een beginned roker.
M'n vrienden lachen me dan uit van jo stoned van een sjekkie dus dat maakte me een beetje onzeker
Misschien een rare vraag maar
Maar ik heb bij shag altijd een duizelig / beetje stoned gevoel ik ben een beginned roker.
M'n vrienden lachen me dan uit van jo stoned van een sjekkie dus dat maakte me een beetje onzeker