Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj Melk

Hasj Melk

39 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee,

Ik had een vraagje over hasjmelk,
Ik wil het morgen gaan maken en haal daarvoor voor 10 euro 1 gram hasj, dat is (denk ik) Afghaan, nu is mijn vraag, hoeveel hasj gooi ik in de melk? Ik heb al gekeken maar overal staan verschillende hoeveelheden. Van 0.2 tot 1gram. Ik ben redelijk ervaren met wiet, hasj, brownies, en spacecake.

Alvast bedankt :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik deed meestal ongeveer 0.5 gram pp.
Als het geen goede hasj is wat meer :)
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, bedankt. Dan gooi ik er gewoon 0.5 gram in, en hoop dat het leuk word ^^ :wave:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#4
10 euro voor 1 gram :openmouth: waar woon jij :openmouth:
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan is het geen afghaan maar iets anders, een hasjsoort die voor ong. 10 euro wordt verkocht bij de shop.
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Petricov zei:
10 euro voor 1 gram :openmouth: waar woon jij :openmouth:
Klik om te vergroten...

In Venray (Limburg) heb je ook 1 gram turkse polm voor een 10tje.
Als ik afentoe hoor hoe goedkoop het op andere plekken in NL krijg ik echt het idee dat ik betoept wordt :openmouth:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik haal 1 graf afgaan voor 6 euro en als ik echt goede hasj haal (red libanon is dat 8 euro de gram :P)
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe weet je nou dat het geen afgaan is, het is afgaan bij de coffieshop voor 6 euro, alle prijzen liggen rond de 5 a 6 euro per gram bij ons.
Alleen red libanon, wat ik in mijn vorige post zei is 8 euro
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke, ik heb Maroc 8, 1.2 gram. Dan doe ik morgen dus 0.5 in mijn melk en wordt het lachen geblazen :grin:
Nu ben ik nog steeds bang dat 0.5 gram teveel is.
En nog een vraagje, hoelang duurt het voordat het inslaat?
t
trippertLid
01-01-2024, 00:00
#10
0.5 gram lijkt me niet teveel.. aangezien je zelf zegt dat je redelijk ervaren bent met hasj moet dat wel goedkomen :wink:

En wanneer het inslaat kan elke keer weer anders zijn, volgens mij slaat het in na ongeveer 30 tot 90 minuten, ligt er ook net aan hoeveel je gegeten hebt.. maar maak je niet te druk om de tijd wanneer het inslaat ga gewoon wat leuks doen en dan merk je vanzelf wel dat ie inslaat :grin:

Veel plezier er mee inelkgeval :wave: :stoned:


ps. ik weet niet zeker of het klopt met de tijden dat het inslaat.. omdat het drinken is, kan zijn dat je lichaam vocht sneller opneemt als eten.. dus dan duurt het wat korter voor ie inslaat :P
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke, bedankt voor de informatie :)
Nu heb ik nog één laatste vraag, die ik vergat te vragen in mijn eerste post.
Als ik de hasj in de melk wil gaan gooien en roeren, moet de melk dan de hele tijd koken of gewoon heel warm, maar net niet kokend?

Bedankt voor alles, :wave: , see you in wonderland :)
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
3 gram hasj op 1 liter melk... :beer:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Probeer jij maar eens melk een tijdje te laten koken :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marten! zei:
Probeer jij maar eens melk een tijdje te laten koken :grin:
Klik om te vergroten...

Precies :)
Gewoon heet maken en roeren tot het opgelost is.
Have fun^
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hasj lost op.. wiet niet, wiet scheid zn THC af en dit bind zich aan de vetten in de melk.

OT: Ik heb laatst hasjchoco gemaakt.. serieus dat is echt t goorste wat ik ooit door mn nek heb gegooid! Niet meer gezond man. Maar de trip, was t echt zeker wel waard :stoned:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kan de hasj ook in een klontje roomboter doen en deze dan in de melk doen.
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke, ik heb dus de melk in een pannetje gedaan, de wiet erdoorheen gegooid, een klontje boter erbij en het is nu aan het koken. Hoelang moet ik het ongeveer laten opwarmen voordat ik het in een flesje kan doen?
Ohja, hoe lang kan ik het bewaren in een flesje?

Bedankt,
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik lust geen melk,.... bah
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oke, ik heb weer een vraagje, maar vond het niet echt nodig om daar weer een heel nieuw topic voor aan te maken daarom doe ik het hier.
Ik wil nu wietmelk maken, ik heb hier 0.6 gram wiet liggen, en wil er graag melk van maken. Is dit mogelijk? Als ik google krijg ik telkens andere recepten en manieren, dus ik vraag het maar aan jullie :P

alvast bedankt
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
lijkt me wel, gwn de thc erin laten trekken en de wiet eruit filteren ofzo?


t lijkt me trouwens niet lekker :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."