Vroeger had je maar 1 plantje maar is nu zover doorgefokt dat het niet leuk meer is ,hou het lekker bij je polm .Zoals hasj bedoeld is ,rustgevend. Al die sterke wieten zijn hun doel voorbijgeschoten.Blowen was ooit wel leuk.Nu moet je oppassen wat je koopt.
#3
Yoo mede stoners,✌️
Ben benieuwd naar wat jullie favoriete indica soort is. Geen sativa soorten/hybrids.
Ik ga namelijk zoveel mogelijk wiet/hasj soorten testen van deze categorie.
Waarom alleen indica ?
sativa ga k niet lekker op.
Let me know down below 🍁 🍁🍁🍁
#4
Niemand dus ? 😂
#5
Wiet rook ik niet (of in ieder geval niet vaak genoeg om een favoriet te hebben). Hasj meestal (Super) Polm.
#6
Voor mij bikers Kush , Sativa lijkt erg op de ouderwetse wiet. Vind ik heerlijk , beter dan die doorgefuckte 20%+ thc
#7
Northern Lights!
Ben wel benieuwd waarom je vindt dat je niet lekker gaat op sativa soorten. Wel eens Amnesia Haze gerookt, liefst met een bong en uiteraard puur, een (half)uurtje voor een romantische date?
#8
OG kush
Californian
#9
Pure land ras indica bestaat amper meer.
Qua pure indica denk ik dan dat hindu kush mijn favoriet is.