#1
Ben beetje zoals hydra. Ik deed een tijd 100g p maand. De hele dag. Thans zit ik op 7-10 joints per dag. Dus 5 gram: 1-2 dagen. Dat is niet abnormaal na een tijdje is je tolernatie gwn ziek hoog. En de nicotine geeft je een rookneiging, en waarom zou je een sigaret roken als je ook een joint kan roken ? :P
Bij mij help weed ook best wel met me focus dus dat bonus.
GRoet
SG
Wil overstapen naar de vaporizer heb zo een duur kreng van storz en bickel. Dan schaadt het je longen tenminste niet en ben je af van de tabak. Plus je haalt veel meer thc uit je weed. Maar goed... das toekomsttmuziek. Vooralsnog beetje verrookt na 13 jaar nonstop dagelijks. Dus wordt tijd.... om de longen te laten helen.
Eignelijk is bij drugs less meestal more. Het bijzondere is er inmiddels wel af ig. Het is gwn normaal om high te zijn. Mild humoristisch: kwam een keer nuchter op werk en toen zei iedereen van oh -insert name-, wat zie je er slaperig uit, gaat het wel of ben je beetje ziek ? Ik was gwn zwaar toe aan me joint haha en hadden me nog nooit nuchter gezien. Zou het ook nooit aan me zien. Geeft gwn een lekker filtertje voor alle prikkels. Maar ja, het less is more principe hier wel beetje uit de deur. Dus misschien doelen maar in cocnrete plannen maken. Ben wel aan het afbouwen met benzos nu ook. Toegeeflijk pas 2 dagen. Dus dat niet heel veel waard. Maar het is iets. xD.
Bij mij help weed ook best wel met me focus dus dat bonus.
GRoet
SG
Wil overstapen naar de vaporizer heb zo een duur kreng van storz en bickel. Dan schaadt het je longen tenminste niet en ben je af van de tabak. Plus je haalt veel meer thc uit je weed. Maar goed... das toekomsttmuziek. Vooralsnog beetje verrookt na 13 jaar nonstop dagelijks. Dus wordt tijd.... om de longen te laten helen.
Eignelijk is bij drugs less meestal more. Het bijzondere is er inmiddels wel af ig. Het is gwn normaal om high te zijn. Mild humoristisch: kwam een keer nuchter op werk en toen zei iedereen van oh -insert name-, wat zie je er slaperig uit, gaat het wel of ben je beetje ziek ? Ik was gwn zwaar toe aan me joint haha en hadden me nog nooit nuchter gezien. Zou het ook nooit aan me zien. Geeft gwn een lekker filtertje voor alle prikkels. Maar ja, het less is more principe hier wel beetje uit de deur. Dus misschien doelen maar in cocnrete plannen maken. Ben wel aan het afbouwen met benzos nu ook. Toegeeflijk pas 2 dagen. Dus dat niet heel veel waard. Maar het is iets. xD.