Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey!, ik werk erg veel (6-7 dagen per week) en altijd van 6:30 s' ochtends tot 17:00/18:00. hierdoor heb ik niet erg veel tijd om lekker te trippen, nou ga ik volgende week 1p-lsd gebruiken met een vriend aangezien ik zondag de hele dag vrij ben. maar ik vroeg mij af wat voor kortere trip midellen er zijn (die ik bijvoorbeeld s' avonds om 18:00 kan gebruiken waar ik dan s' ochtends om 6:00 niks van voel (vanwege werk). ik had al gekeken naar salvia en dat lijkt me ook echt gaaf maar dat is niet helemaal wat ik zoek aangezien de trips me niet heel prettig lijken. het liefste zoek ik (tryptamine of lysergamide) naar een effect dat lijkt op paddo's of lsd maar dan voor een uurtje of 4-5 met korte na effecten. suggesties voor research chemicals dit mij dit effect kunnen geven zijn ook van harte welkom welkom. (:"
"dat klinkt wel goed, zal er naar gaan kijken bedankt!"
"Hey, ik ben 17, 180 cm En weeg zoân 65 kilo. Ik heb heel erg veel ervaring met blowen dat deed ik meerdere keren per dag voor meer dan 2 jaar, heb een kleine 10x xtc geslikt en ben er niet vies van om veel te combineren, (alchol, wiet, xtc etc). Nou had ik afgelopen donderdag 20mg 4-ho-met gebruikt, na ongeveer een uur nog 10mg bijgenomen. dit was mijn eerste keer psychedelia gebruiken. Ik was erg teleurgesteld met de visuals, veel leek cartoon en ik zag wat lichte patroontjes maar bijna geen kleurtjes en alles bleef redelijk ânormaalâ En intact. Ik had zelfs geen closed eyes visuals⊠wat ik bij xtc wel had ( in combinatie met wiet ), Heb er voor de rest wel van genoten hoor. ik ga morgen met een vriend 1p-lsd gebruiken. Nou heb ik volgens het interweb nog kruis tolerantie van de 4-ho-met, dit zou al wel meer dan gehalveerd zijn. Ik wou graag 100ug 1p-lsd gebruiken, maar ik vroeg mij af of de visuals dan net zo âmatigâ zouden zijn als met de 4-ho-met. Kan iemand mij meer vertellen over hoe de visuals verschillen en of ik misschien beter 150ug kan gebruiken? Want zou het erg zonde vinden als ik weer zo âweinigâ Zie of ervaar, ik zou graag echt hard gaan dat de visuals met ogen open mijn zicht gewoon half innemen đ, of kan ik dat niet verwachten van zoân relatief lage dosis⊠ook gaan we misschien blowen tussen door. ik vroeg me af of dit effect had op de sterkte van de visuals en of dit nog iets anders zou doen, ik hoor graag wat jullie hier van denken. (:"
"PyxL4 zei: Zelf heb ik, zonder enige ervaring, een keer 150ug 1p-lsd genomen. Dit was een heel bijzondere ervaring, maar uiteindelijk toch wat te overweldigend voor mij. Als ik echter hoor dat jij al wat ervaring hebt, zou ik adviseren om voor de 150ug te gaan, aangezien 100ug een vrij lage dosis is. Maar ik ben geen expert op dit gebied, dus als iemand anders hier meer van afweet, volg dan vooral hun advies. Klik om te vergroten... Oke, dankje voor je reactie! (:"
"Ik vroeg me ook af of het een heel slecht idee is om 10mg 4-ho-met te nemen ongeveer 2/3 uur na het innemen van (150ug?) 1p-lsd, als de trip niet al te heftig is?"
"Hey, heel erg bedankt voor de help volle antwoorden, ik denk Dan dat ik maar wat 2cb of 2cc ga kopen en wat 4 ho met, ik had van de 1p lsd vernomen dat je het niet moet blootstellen aan warmte, licht, lucht of vocht etc, moet ik daar met 4ho-met ook op letten (pellets) en met de 2cb/cc of kan ik die gewoon normaal bewaren? (:"
"gebruikte bijna 2 jaar zo'n 3-5 gram wiet per dag, elke dag dronk ik tegen de 10 glazen alchol en op het eind een maand of 2 meerdere keren xtc per week, en 1 pakje per dag (sigaretten) ben nu al een maand geminderd naar 5/6 clean dagen per week... afkicken was een HEL. ik ben pas 17 dus ik hoop dat ik van mijn verslavingen af kom voor ik 18 ben en alles in de winkel kan kopen (nu gaat inkopen soms nog moeilijk). wens me geluk (:"
"nausea zei: Ai dat klinkt taai man, hoop dat het je lukt. Zit rond dezelfde leeftijd dus ik voel je, als je d'r over wilt lullen kan je 'n pm sturen Klik om te vergroten... dankje, ik zal t onthouden, andersom ook zo!"
"Ik gebruikte normaal gesproken 5-10 gram op vrije dagen en 2-5 op dagen dat ik werkte etc, dit kwam uit rond de 25-40 gram per week, (ik deed dit maanden had achterlijk veel tolerantie) ik combineerde dit ook altijd met alcohol en xtc voor een sterker effect anders gebruikte ik nog iets meer, nu gebruik ik rond de 1-3 gram per week ben wat geminderd"
"ik ben erg bang dat ik gevaarlijk veel op heb, kan iemand me meer informatie geven. ik heb vandaag 150ug 1p-lsd genomen dit waren blotters, vlak daarna heb ik 20 mg pellet 4-ho-met en daarna geblowd (halve gram wiet), ik had donderdag 30mg 4-ho-met op dit is alle tolerantie die ik heb. dit is anders dan die x mijn enige ervaring met psychedelia. ik zie niet perse visuals en alles lijkt normaal maar ik heb het echt heel erg warm en mijn hartslag is SUPER hoog, afkoelen lukt bijna niet en er is niemand die me kan helpen of die ik kan bereiken. is dit gevaarllijk of kan ik hooguit super hard gaan... ik hoop graag iets te horen want anders kan ik alleen 112 bellen////"