Ik wil binnenkort dus mn eerste lijntje proberen, maar nu heb ik een aantal vragen :
1. Ik ben aan de pil, als ik snuif heeft het dan invloed op elkaar ? (dat de pil niet optimaal meer werkt oid..)
2. Ik ben vrij jong, is het ook schadelijk voor mn groei ?
3. Moet je ook een mindere hoeveelheid nemen als je jonger bent ?
alvast bedankt ..
#3
1 nee, coke heeft geen effect op de pil.
2 Ja, waarschijnlijk dat je door je coke gebruik minder nodige voedingsstoffen tot je neemt zal het ook wel wat uitmaken op je groei (bij regelamtig gebruik)
3 Ja, het gaat per gewicht, maar ik kan je geen hoeveelheden geven over hoeveel per kg.
Hoe jong ben je als ik vragen mag. Als je nog in de groei bent raad ik je sowieso ten zeerste af om nu al drugs te gaan gebruiken. Hoe later je begint hoe beter en het beste is natuurlijk om het nooit te gebruiken.
Maar ja, ik kan je toch niet tegen houden, dus je moet het helemaal zelf weten, maar mijn morele ik zegt me dat ik dit even moest melden.
Besluit je het toch te doen: HAVE FUN!
#4
14 jaar
#5
tjaja, ik heb alles gezegd wat ik zeggen wou, maar ajb meisje weet waar je aan begint, vooral bij coke!!
#6
14 jaar.... Dat is echt heel erg vroeg om aan harddrugs te beginnen en zeker coke...Ik kan je niet tegenhouden enzo maar wacht er gewoon nog 2 of 3 jaartjes mee. Hoe wou je het trouwens gaan betalen...ik neem aan dat je nog niet werkt en het is dus echt heel duur he....
#7
Ja oke, dat is ook wel zo.. Maar ik gebruik liever sos dan XTC , LSD , speed of andere troep..
Hmm, je kan op jou leeftijd denk ik beter XTC gebruiken dan sos, maar goed, kan je niet gewoon gaan blowen
#11
Been there, Done that ( of was het nou andersom ? :P ) .. Heb er geen behoefte meer aan .. Maar waarom zou XTC dan verstandiger/ beter zijn op mijn leeftijd ? XTC is toch sowieso veel schadelijker ? Of bedoel je de kans op verslaving ..
#12
nouja, het is misschien wel wat schadelijker (weet ik trouwens nog helemaal niet zeker) en idd minder verslavend...
Maar goed, gebruik ook maar geen xtc eigenlijk:P
Probeer te experimenteren met wiet...heb je wel eens blunds gerookt bijvoorbeeld...
#13
pff :P ok dan...is wel redelijk wat ja
Maar goed, 14 jaar is vroeg hoor, maarja, als je het echt wilt kan ik je niet tegenhouden ofzo...
#14
Heb blunds gerookt ja ( vond ik niet veel aan eigenlijk.. hijst niet echt lekker), door waterpijpjes gerookt, door gewone pijpjes gerookt , buckets gedaan, hasjcake gehad, spacecake gehad, spacetruffels gehad...
#15
ik ben trouwens in die chatbox.. maar er is verder niemand .. ??
#16
ben net weg:P
kom wel weer even terug
#17
als je van jezelf weet dat je dingen snel te leuk gaat vinden blijf er dan gewoon van af.. Een paar keer is leuk, maar t gat vaak v kwaad tot erger bij mij in het dorp lopen ook genoeg pillenslikkers en snuivers van 14 en 15 rond
#18
haha oke
#19
Zou als ik jou was 1 lijntje snuiven en daar bij laten
het is wel super lekker en t gevoel is ook echt iets wat je altijd wil maar het is het niet waard geloof me
#20
HIER IN De BUURT zitten serieus allemaal 16jarige gastjes aan de coke.
die lui komen totaal in hun eigen wereldje terecht en denken dat ze vanalles zijn (gangsters of criminelen ofzo) ze denken serieus de maffia van italie te zijn terwijl dat in nederland toch allemaal niet zo aan de orde is.
wat ik wil zeggen is dat van coke je persoonlijkheid best veranderd en je een beetje in je eigen wereldje kan belanden.
ik heb het 2 keer gedaan (coke) en vond het effect echt niks aan.
maar merk duidelijk dat mensen die graag een beetje 'stoer' doen coke helemaal de bom vinden.
en noem bij TROEP , lsd niet in dezelfde zin als speed plz :P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.