#1
Coke zou ik ook afraden.. en coke minder schadelijk dan XTC? kdenket niet hoor.. mss dat 1 pil wel wat schadelijker is dan 1 lijn maar aangezien coke 3 keer zo rpa is uitgewerkt zal je ook 3 keer zo veel gebruiken wil je de heel avodn onder invloed zijn.. en bij coke gaat er meestal ook nog wat binge drinking gepaard