Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnderzoek Cocaïne en identiteit

Onderzoek Cocaïne en identiteit

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PSYCHLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geplaatst: 25 Jan 2006 13:12 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
JE KAN MIJ EVT MAILEN OP [email protected]...BEN BENIEUWD NAAR T ONDERZOEK

Het enige wat ik wil meegeven is: hou de dealers op afstand, maak desnoods een kut opmerking over hun shit...dealers komen einde van de maand langs om nieuwe nr's uit te delen: dit doen zij goed, omdat hunnie ook niet dom zijn dat mensen uit het echte leven hun salaris rond dit tijdstip gestort krijgen. zorg dat je op dat moment super sterk staat !! zeg nee tegen het nr...en al heb je de pest aan iemand....vraag ze dat nr in hun brievenbus te gooien hahaha nee hoor ik wens dit NIEMAND toe...1maal geprobeerd en je bent verkocht...

Ik heb in een flow gezeten betreft het roken van Crack...welliswaar met folie op een glas....de flow houd nu al gedurende 9 maanden aan en is zwaar verrot om hier ook daadwerkelijk van af te komen...mijn mening hierover is hetvolgende: The Devil is Playing with YOU,,,,iedereen kent het engeltje en duiveltje op de schouders...welliswaar zal het duiveltje door het gebruik overheersen...je krijgt idd ideeen waar je in nuchtere toestand niet op zou komen. Klink raar wat ik zeg maar is echt zo...je raakt in een seksuele stimulans. zelfs op het gebied van anale neigingen...en dan nog niet eens homogevoelens te bezitten.....Crack is een vraagstuk....zodra je er aan begint, trekt dit verhaal je ontzettend en het is als ware een boek wat je openslaat....je blijft gebruiken totdat je de meeste antwoorden heb gekregen en geloof mij....je vragen zullen door je onderbewustzijnde persoon verkregen woorden, MAAR het boek raakt nooit uit ! MENSEN NEEM NOOIT EEN HIJS VAN EEN CRACKPIJP !!!!

hoe kom je hier nou vanaf ? Nou mijn mening is: zoek zo ie zo hulp bij je huisarts....deze hoeft je nog niet eens door te verwijzen naar hulp van een dergelijke afkickinstantie...probeer eerlijk en open te zijn over je gebruik tegenover de dokter..hij zal hier aandachtig naar luisteren ! hij zal je hoogstwaarschijnlijk antidepressiva meegeven...zodat je humeur weer hersteld kan worden, (want je heb te maken met schommelende wisselstemmingen) daarnaast kan ik zeggen: eet veel fruit...appels & sinaasappels...neem genoeg vita's (c) en drink genoeg water ! zoek iets wat je als vervanging kan doen van de drugs...in mijn geval sporten & bewegen... je lichaam boost geven duurt wel een week of 2 maar al zou je dit 2 weken uithouden....en NIET gebruiken ! dan denk k wel dat het goed komt ! Je zal je beter voelen als ooit tevoren, maar mensen stop met het GEBRUIK van COCAINE ! (rookvorm) Je gaat zo ie zo naar de klote...zelfs miljonairs mensen !!! echt naar de klote !!!!

al krijg je na 2 weken weer een nummer of trek in een Bal....en je kan het niet laten om er 1 of meerdere Bolletjes aan te schaffen....dan zou ik zeggen....gooi is een Bruine Bol op die glas of in die pijp *heroine*...en rook dat zoals je gewend bent met wit ! En mensen ik zeg 1 Bol, NIET MEER !!!!! anders word je hero-*verslaafde* en dat is nog kutter ! Je knalt die bOl erin en je neemt een goei9e haal. Je zal t effect merken ! cker en je word doodziek...zelfs de dag erna....je zal zo ziek worden...dat je nooit meer een bol wil...maar MENSEN let op...Niet meer als 1 bruin roken, anders ben je verkocht aan een nog ergere drugs en zit je eerdaags te spuiten bij het leven.

Nou ik hoop dat iemand er wat aan zal hebben. meer ervaringen delen of zoek je hulp met iemand die ook een gebruiker is of was van deze drugs////mail me dan is...dan praten we verder en zullen onze ervaringen delen, daarnaast ga ik jou helpen om hier vanaf te komen...je heb gewoon iemand in je omgeving nodig die ER VOOR JE IS...dit is het hele EUVEL !

Groetjes Psych
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga je dit overal posten?
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet voor een ander onderzoek binnenkort in Nijmegen zijn en ben eventueel wel bereid mijn verhaal te vertellen (ik ben recreatief gebruiker).
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
The brainwashed do not know they are brainwashed.
J
JeroenmLid
01-01-2024, 00:00
#5
someone_nl zei:
Ik moet voor een ander onderzoek binnenkort in Nijmegen zijn en ben eventueel wel bereid mijn verhaal te vertellen (ik ben recreatief gebruiker).
Klik om te vergroten...

Super! Lijkt me erg interessant! Wanneer moet je in Nijmegen zijn? Je kunt me ook mailen: [email protected]
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
daarnaast kan ik zeggen: eet veel fruit...appels & sinaasappels...neem genoeg vita's (c) en drink genoeg water ! zoek iets wat je als vervanging kan doen van de drugs...in mijn geval sporten & bewegen... je lichaam boost geven duurt wel een week of 2 maar al zou je dit 2 weken uithouden....en NIET gebruiken ! dan denk k wel dat het goed komt !

Nou psych dit is dus waar ik al vanaf aug/sept mee bezig ben.
Met veel sporten iedere dag na het eten trimmen 1 keer in de week zwemmen en goed en viaminerijk eten en drink 2 liter water op een dag. Afstand nemen van alles, je hoofd zo gezegt leegmaken
En.... Ik heb al bijna een hele week niet meer gebruikt.
Maar nu komt het weekend er weer aan he?
Wordt moeilijk maar blijf volhouden.
Het moet zeker niet meer zo worden van om de dag een pak versnuiven

Maar in t weekend hebben we altijd vrienden over de vloer en dan weet je t wel. MIsschien iemand een idee??
Ik ben wat dat betreft echt een recreatu=ief gebruiker.
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
en nog ff ter aanvulling over die dealers, de dealers zijn vrienden.
We waren al vrienden voordat ze gingen verkopen, dus ja dat wordt een beetje moeilijk. Maar er is ereen die altijd eind van de mnd belt dus wat dat betreft heb je HELEMAAL gelijk.
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#8
hay

Ik wou ff melden dat RECREATIEF gebruik maar zelden voorkomt. :( Cocaine maakt men snel verslaafd en een meerderheid van de mensen die gebruikt is verslaafd eraan ook al ontkennen ze het!!! Bijna iedereen die is gestopt met gebuiken zal het naderhand ook nooit weer doen omdat het gewoon moeilijk is om te beheersen! Het is niet als een avondje drinken of je moet wel heel sterk in je schoenen staan!!!! Ik denk dat velen het met me eens zijn maar alsnog succes met het vinden van mensen! XXX

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."