#1
ik zou je wel het een en ander willen vertellen maar ik wil niet dat mijn vriend dit weet, Hij weet niet hoe erg ik ermee zit. tenminste hij weet t wel maar weet niet dat ik opdeze forum zit.
Dus zeg t maar
Dus zeg t maar
Brice zei:Je zegt te willen onderzoeken hoe het de persoonlijkheid aantast, maar gezien je de mensen vOOr hun gebruik niet kende, ga je dit nooit te weten komenje krijgt slechts 1 kant te zien he, die van het gebruik
![]()
je kan hoogstens vragen wat ze er zelf van denken, maar subjectiever als dit ga je het niet vinden hoor -> veel rationalisatie, veel braindamage misschien :P
toch veel succes![]()
spacekonijn zei:zou wel willen helpen maar heb het slechts 3 keer gebruikt... weet niet of je daar wat aan hebt..

cocaientje zei:ik zou wel mee willen werken aan je onderzoek, maar wat is doel hiervan en waarom wil je dit doen. Ben jijzelf een gebruiker??
cocaientje zei:ik wil je wel via deze forum vertellen dat cocaine heel erg je leven kan beheersen. Iedere dag eraan denken of gebruiken.
Momeneten dat je het niet wil maar toch doet omdat vrienden en eigenlijk iedereen die kent het gebruikt.
Heb al meerde malen geprobeert te stoppen, maar het is nooit echt gelukt. Als ik een paar dagen wel van die troep kon afblijven voel ik me geweldig.
Eerst was het omgekeerd toen voelde ik me geweldig a;s ik gebuikt had, maar niet meer. Mijn sociale leven is veranderd omdat mijn partner ook gebruikt zitten vaak thuis "gezellig"met zijn 2en of met vrienden die langskomen. We komen nog amper de deur uit. Het is dat ik werk,.
Als je vragen hebt, Ik beantwoord ze graag voor je
cocaientje zei:ik zou je wel het een en ander willen vertellen maar ik wil niet dat mijn vriend dit weet, Hij weet niet hoe erg ik ermee zit. tenminste hij weet t wel maar weet niet dat ik opdeze forum zit.
Dus zeg t maar
cocaientje zei:ik wil wel met je op een neutrale plek afspreken ik kom uit de randstad. Je kan ook over mij het een en ander lezen onder de forum cocaine/ziekte
cocaientje zei:waarom heb ik nog niks gehoord, jeroen. heb je een mail verstuurd
cocaientje zei:langs deze weg wil ik vertellen hoe het bij mij is begonnen dat ik coke ben gaan gebruiken.
...
Zo dit was het wel een beetje. Ik hoop dat andere mensen wat aan mijn verhaal hebben. Dus Joeroen daarom reageer ik ook via de forum.
Omdat ik denk (ook als jij vragen aan mij hebt, die ik dan ook zal beantwoorden ) dat andere mensen er misschien ook wat aan hebben en een mening kunnen geven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."