Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke van jou Papa

Coke van jou Papa

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SasLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://groups.msn.com/cokevanjoupapa

2 vragende kinder ogen, die niet kunnen bevatten
hoeveel onrecht haar aan wordt gedaan
Haar Papa, die zij zou moeten vertrouwen,een veilige haven in haar ogen
dat er iets sterkers is dan die band, kan en wil ze niet geloven
Een aangereikte kinderhand, om voor te vechten, vader dochter liefde is wat ze bindt
Doe het voor mij Papa, ik ben je kleine meisje
je dochter, je kind.


x

Sas
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, waar gaat dit over?
S
SasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik hoop is dat mijn site iets kan bijdragen, aan het tumult rondom een Verslaafde cq gebruikende ouder en wat dat allemaal teweeg brengt...

That's all

Het gaat hier toch over Drugs, helaas kleeft daar ook een zwarte zijde aan...

of is dit een fORUM voor alleen maar recreatief gebruikers met de hersenen op de juiste plek.

zeg het maar...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, dit forum is ook prima geschikt voor dergelijke posts. Alleen ik kon niet zo goed opmaken wat je bedoelde :).
S
SasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Nee, dit forum is ook prima geschikt voor dergelijke posts.
Klik om te vergroten...

Dat is erg prettig :) , mes snijd aan twee kanten, niet waar ..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sas zei:
Bal0n zei:
Nee, dit forum is ook prima geschikt voor dergelijke posts.
Klik om te vergroten...

Dat is erg prettig :) , mes snijd aan twee kanten, niet waar ..
Klik om te vergroten...
toch niet allemaal :sunglasses:
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#7
mooi geschreven
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klasse!

Komt dit voort uit eigen ervaring?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Sas zei:
http://groups.msn.com/cokevanjoupapa

2 vragende kinder ogen, die niet kunnen bevatten
hoeveel onrecht haar aan wordt gedaan
Haar Papa, die zij zou moeten vertrouwen,een veilige haven in haar ogen
dat er iets sterkers is dan die band, kan en wil ze niet geloven
Een aangereikte kinderhand, om voor te vechten, vader dochter liefde is wat ze bindt
Doe het voor mij Papa, ik ben je kleine meisje
je dochter, je kind.


x

Sas
Klik om te vergroten...

Schrik....
Ik wou net nog gaan halen *door het bier*maar laat nu maar zitten
heel confronterend......

Niet dat ik verslaafd ben of zo,maar heb er gelijk geen zin meer in!
Zou bijna uit verveling en aangeschotenheid gaan gebruiken zie er nu maar vanaf,schiet toch niet op voor die paar uurtjes bah bah bedankt!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychonaut1976 zei:
Sas zei:
http://groups.msn.com/cokevanjoupapa

2 vragende kinder ogen, die niet kunnen bevatten
hoeveel onrecht haar aan wordt gedaan
Haar Papa, die zij zou moeten vertrouwen,een veilige haven in haar ogen
dat er iets sterkers is dan die band, kan en wil ze niet geloven
Een aangereikte kinderhand, om voor te vechten, vader dochter liefde is wat ze bindt
Doe het voor mij Papa, ik ben je kleine meisje
je dochter, je kind.


x

Sas
Klik om te vergroten...

Schrik....
Ik wou net nog gaan halen *door het bier*maar laat nu maar zitten
heel confronterend......

Niet dat ik verslaafd ben of zo,maar heb er gelijk geen zin meer in!
Zou bijna uit verveling en aangeschotenheid gaan gebruiken zie er nu maar vanaf,schiet toch niet op voor die paar uurtjes bah bah bedankt!
Klik om te vergroten...
beters voor jou...50€ uitgespaard!!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
leip..
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
![/quote]beters voor jou...50€ uitgespaard!![/quote]

Hehe ben toch gegaan en betaal inkoopprijs van 15€ voor een gr. en hele goeie ook,zo v/h blok.

Blijft toch moeilijk was er tijd vanaf,maar zoals ik al had gezegd is alchohol een fucking tricker voor mij en iedere gelegenheidsgebruiker
onder ons.

Daarom drink ik nauwlijks meer maar dit keer werd het me te overweligend aangeboden bij een receptie,zat nog aan de cola maar toen...en dan is het te laat...

Wel lekker overigens,nog een halve liter hier en kwart ongeveer ,mwa komt precies uit.Morgen heb ik spijt dat wel..

Peace
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychonaut1976 zei:
!
Klik om te vergroten...
beters voor jou...50€ uitgespaard!![/quote]

Hehe ben toch gegaan en betaal inkoopprijs van 15€ voor een gr. en hele goeie ook,zo v/h blok.

Blijft toch moeilijk was er tijd vanaf,maar zoals ik al had gezegd is alchohol een fucking tricker voor mij en iedere gelegenheidsgebruiker
onder ons.

Daarom drink ik nauwlijks meer maar dit keer werd het me te overweligend aangeboden bij een receptie,zat nog aan de cola maar toen...en dan is het te laat...

Wel lekker overigens,nog een halve liter hier en kwart ongeveer ,mwa komt precies uit.Morgen heb ik spijt dat wel..

Peace[/quote]idd,kan me terugvinden in jou verhaal,alleen die zin als ik gedronken heb hmmz,sinds ik drugs gebruik drink ik geen alchohol meer dus jah...maar bij mij komt die zin meestal door de week...maarja ben al bijna een maand clean vd coke dus ik zal het wel aankunnen,binnekort nog es een grammetje halen,want zo stoppen... :)
S
SasLid
01-01-2024, 00:00
#14
jaja zei:
Klasse!

Komt dit voort uit eigen ervaring?
Klik om te vergroten...

Ik zit al 5 maanden in die situatie,...hij sleept mij mee in zijn val omdat ik in gemeenschap van goederen getrouwd ben. ( de scheiding is hij aan het rekken )

Mijn, Ex ( na 15 jaar samen zijn )was zoals hij dat noemde een recreatief gebruiker, tot dat er allemaal tegen slagen volgde in zijn leven, toen is hij volledig losgeslagen.

Is op staande voet onslagen, is in het criminele circuit beland, heeft op grote schaal verduisterd en gefraudeerd waarvoor hij Voor moet komen, heeft in 3 maanden tijd 8000 euro van onze rekening geplundert,....de situatie was onacceptabel en onhoudbaar...ik heb naar de vrouwenopvang moeten vluchten

Ik ben alles kwijt....en hij ligt in de goot....

Maar ik probeer mijn hoofd boven water te houden voor mijn 2 dappere meiden

Dit is een opzichzelf staand verhaal, en ik weet dat het helemaal niet zo hoeft te lopen.

Het overkomt mij en mijn 2 kinderen, en ik weet dat er meerdere partners in dit soort, soortgelijke problemen zitten, en wil hier mee aangeven dat ze hier niet alleen in staan.

Greetz

Sas

"" Hou je hoofd koel ""
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit is echt klote, mensen kunnen zo veranderen onder dat klote spul :angry:

Sas, veel sterkte ermee. Dit lijkt me echt een klote situatie.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Idd veel succes.
En ik ben het met je eens dat drugs echt wel nog een andere kant heeft. Ikzelf probeer mensen in mijn omgeving ook te "waarschuwen" voor de duistere kant van drugs.. Of iig zoveel mogelijk info te verschaffen als ik kan. Mja iedereen is in mijn ogen verantwoordelijk voor zijn eigen drugsgebruik en vind het (voor mij!) hypocriet om andere mensen te gaan verbieden wat ik zelf ook doe.

Mja...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Sas zei:
jaja zei:
Klasse!

Komt dit voort uit eigen ervaring?
Klik om te vergroten...

Ik zit al 5 maanden in die situatie,...hij sleept mij mee in zijn val omdat ik in gemeenschap van goederen getrouwd ben. ( de scheiding is hij aan het rekken )

Mijn, Ex ( na 15 jaar samen zijn )was zoals hij dat noemde een recreatief gebruiker, tot dat er allemaal tegen slagen volgde in zijn leven, toen is hij volledig losgeslagen.

Is op staande voet onslagen, is in het criminele circuit beland, heeft op grote schaal verduisterd en gefraudeerd waarvoor hij Voor moet komen, heeft in 3 maanden tijd 8000 euro van onze rekening geplundert,....de situatie was onacceptabel en onhoudbaar...ik heb naar de vrouwenopvang moeten vluchten

Ik ben alles kwijt....en hij ligt in de goot....

Maar ik probeer mijn hoofd boven water te houden voor mijn 2 dappere meiden

Dit is een opzichzelf staand verhaal, en ik weet dat het helemaal niet zo hoeft te lopen.

Het overkomt mij en mijn 2 kinderen, en ik weet dat er meerdere partners in dit soort, soortgelijke problemen zitten, en wil hier mee aangeven dat ze hier niet alleen in staan.

Greetz

Sas

"" Hou je hoofd koel ""
Klik om te vergroten...

Veel succes,hoop dat jullie je er goed doorheen slaan.
En dat je ex,gata opkrabbelen zodat ie later nog wel een goede vader kan zijn.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb dit gedichtje idd al eerder gelezen: (op een cannabis msn group?:confused:)

Maar goed, veel sterkte ermee sas!

Toch jammer he dat drugs behalve het goede ook het slecht in je naarbonven kan halen! :angry: :cry:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
succes ermee!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."