Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jaja zei: Klasse! Komt dit voort uit eigen ervaring? Klik om te vergroten... Ik zit al 5 maanden in die situatie,...hij sleept mij mee in zijn val omdat ik in gemeenschap van goederen getrouwd ben. ( de scheiding is hij aan het rekken ) Mijn, Ex ( na 15 jaar samen zijn )was zoals hij dat noemde een recreatief gebruiker, tot dat er allemaal tegen slagen volgde in zijn leven, toen is hij volledig losgeslagen. Is op staande voet onslagen, is in het criminele circuit beland, heeft op grote schaal verduisterd en gefraudeerd waarvoor hij Voor moet komen, heeft in 3 maanden tijd 8000 euro van onze rekening geplundert,....de situatie was onacceptabel en onhoudbaar...ik heb naar de vrouwenopvang moeten vluchten Ik ben alles kwijt....en hij ligt in de goot.... Maar ik probeer mijn hoofd boven water te houden voor mijn 2 dappere meiden Dit is een opzichzelf staand verhaal, en ik weet dat het helemaal niet zo hoeft te lopen. Het overkomt mij en mijn 2 kinderen, en ik weet dat er meerdere partners in dit soort, soortgelijke problemen zitten, en wil hier mee aangeven dat ze hier niet alleen in staan. Greetz Sas "" Hou je hoofd koel """
"http://groups.msn.com/cokevanjoupapa 2 vragende kinder ogen, die niet kunnen bevatten hoeveel onrecht haar aan wordt gedaan Haar Papa, die zij zou moeten vertrouwen,een veilige haven in haar ogen dat er iets sterkers is dan die band, kan en wil ze niet geloven Een aangereikte kinderhand, om voor te vechten, vader dochter liefde is wat ze bindt Doe het voor mij Papa, ik ben je kleine meisje je dochter, je kind. x Sas"
"Wat ik hoop is dat mijn site iets kan bijdragen, aan het tumult rondom een Verslaafde cq gebruikende ouder en wat dat allemaal teweeg brengt... That's all Het gaat hier toch over Drugs, helaas kleeft daar ook een zwarte zijde aan... of is dit een fORUM voor alleen maar recreatief gebruikers met de hersenen op de juiste plek. zeg het maar..."
"Bal0n zei: Nee, dit forum is ook prima geschikt voor dergelijke posts. Klik om te vergroten... Dat is erg prettig , mes snijd aan twee kanten, niet waar .."