#1
Ik herinner me dat ikzelf ook geen erectie kon krijgen onder coke.
Nu, als hij in al die jaren gebruik telkens wel een erectie kreeg en nu opeens niet meer, dan is er een probleem.
Dat probleem ligt vaak tussen de oren. (stress om iets, piekeren ...)
Als het niet betert, kun je altijd gaan praten met de huisarts, of met een psycholoog.
Veel succes !
Nu, als hij in al die jaren gebruik telkens wel een erectie kreeg en nu opeens niet meer, dan is er een probleem.
Dat probleem ligt vaak tussen de oren. (stress om iets, piekeren ...)
Als het niet betert, kun je altijd gaan praten met de huisarts, of met een psycholoog.
Veel succes !

