#1
zucht.. zucht.. nog nooit ECHT iets gevoeld op cocain ...
DarkScope zei:maar je kunt r toch zkr van spacen of niet dan, miss niet zo maar in combinatie met wiet kreeg ik gister een soort xtc gevoel, ook zo heftig, alleen dan coke-achtig.?

PharmaPhreeK zei:Wat is "spacen"..?
DarkScope zei:uhm, goeie beschrijving ja. maar ik vind spacen meer het gevoel dat je "spaced", zoals het woord zegt, en door de ruimte vliegt. En bij sos heb ik dat ook wel dat als ik in bed ga liggen en mijn ogen sluit dat ik space.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."