Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssos; stemming en omgeving afhankelijk?

sos; stemming en omgeving afhankelijk?

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
DarkScope zei:
wausie91 zei:
ga jij je dan goed voelen van xtc als je je vwaar vertiefd voeld of een klote humeur hebt ?
Klik om te vergroten...


ja, drm vroeg ik t namelijk ook. ik d8 dat sos ook zo was mdma is namelijk de enige drugs die me altijd geqweldig laat voelen, hoe kut ik me voel of wat voor een kut iets er ook is gebeurd.
Klik om te vergroten...

dat is wel handig voor jou dan :P
maar ik moet dat toch niet te doen dus ik verbeter mezelf maar even
of drugs stemingsbepalend is is persoonsgebonden
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
oke eindelijk een antwoord waar ik iets aan heb close het topic dan maar.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik dacht altijd dat sos een soort xtc was; dat als je je kut voelde of niet helemaal op je gemak t maakt niks uit je voelt je drna altijd chill.

Maar t lijkt wel alsof sos dat juist helemaal niet is. Als je je niet helemaal chill voelt of iets zit je dwars, zul je drna niet zon euforie hebben en net als wiet n paddos versterkt t n beetje, of zit ik er helemaal naast?

wel in mindere mate als paddos dat zeker.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
space je hem nou zo hard, of ben je gewoon dom :confused: .....

volgens mij heb je uberhaupt geen idee wat de effecten van sos zijn
vergelijkbaar met xtc, dream on :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkScope zei:
ik dacht altijd dat sos een soort xtc was; dat als je je kut voelde of niet helemaal op je gemak t maakt niks uit je voelt je drna altijd chill.

Maar t lijkt wel alsof sos dat juist helemaal niet is. Als je je niet helemaal chill voelt of iets zit je dwars, zul je drna niet zon euforie hebben en net als wiet n paddos versterkt t n beetje, of zit ik er helemaal naast?

wel in mindere mate als paddos dat zeker.
Klik om te vergroten...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja coke werkt idd wel naar hoe je stemming is ja.
Als je je al depri voelt, veel aan je kop en denkt het met coke wat leuker te maken, heb je 't vaak mis..
Daarom vind ik het een kutdrugs.

Blowen zou ook heel erg op de stemming werken. Maar dat is bij mij alleen in de begintijd geweest.
Ik kan overal en bij iedere bui blowen, het wordt er altijd beter op. Da's wel lekker. In de rij bij de supermarkt, op een afspraak ergens, voor m'n moeders neus, in m'n uppie op de bank. Maakt allemaal niet uit.
Als ik blow komt er ook ineens meer uit m'n handen, ga 'k achterstallige klusjes doen en dingen regelen, waar ik nuchter te chaotisch voor ben.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
DarkScope zei:
ik dacht altijd dat sos een soort xtc was; dat als je je kut voelde of niet helemaal op je gemak t maakt niks uit je voelt je drna altijd chill.

Maar t lijkt wel alsof sos dat juist helemaal niet is. Als je je niet helemaal chill voelt of iets zit je dwars, zul je drna niet zon euforie hebben en net als wiet n paddos versterkt t n beetje, of zit ik er helemaal naast?

wel in mindere mate als paddos dat zeker.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je gestrest ben en je blowt dan zul je wel relaxen, maar als iets je dwars ziet en je gaat snuiven word je alleen maar paranoia van die ook in agressie vorm uit kan komen,
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afvoeren.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
^kicke!
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je zit er inderdaad helemaal naast. :wave:
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het enige wat coke bij mij doet is dat ik er wakker en helder van wordt. Ideaal na een hard werkende week een lijntje of 2 3 4 5..... en ik voel me weer kiplekker :sunglasses:

Of je je nu depri voelt of happy, het maakt niets uit.... en je wordt er zeker niet euforisch door. Xtc is even iets anders. Bij XTC spelen de omgevingsfactoren een heel belangrijke rol. Als ik het thuis gebruik met wat vrienden kan het heel relaxed zijn, gaan we uit dan kan het heel uitbundig zijn... toch blijft het dezelfde pil.... snapie ? :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoezo zit ik er naast. is t zo logisch dan dat sos niet als wiet stemming afhankelijk is.

Met hetzelfde als xtc, er staat een dubbele punt, dus dat betekent dat dat slaat op de zin ervoor, hetgeen betekent dat ik dus bedoelde hetzelfde als xtc in de zin van dat je je altijd chill voelt.

dan vraag ik me pas af wie er dom is volgens mij heeft 3/4 van jullie geen opleiding.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een opleiding om drugs te nemen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inga zei:
Het enige wat coke bij mij doet is dat ik er wakker en helder van wordt. Ideaal na een hard werkende week een lijntje of 2 3 4 5..... en ik voel me weer kiplekker :sunglasses:

Of je je nu depri voelt of happy, het maakt niets uit.... en je wordt er zeker niet euforisch door. Xtc is even iets anders. Bij XTC spelen de omgevingsfactoren een heel belangrijke rol. Als ik het thuis gebruik met wat vrienden kan het heel relaxed zijn, gaan we uit dan kan het heel uitbundig zijn... toch blijft het dezelfde pil.... snapie ? :wink:
Klik om te vergroten...

ja maar het gaat hier om goed of bad gaan. over uitbundig of relaxt heb ik niks gezegd ik bedoel het feit dat xtc je altijd zo gelukkig laat voelen. waar heb jij t over ?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
DarkScope zei:
dan vraag ik me pas af wie er dom is volgens mij heeft 3/4 van jullie geen opleiding.
Klik om te vergroten...

Waarom heb jij dan al 2345234 doelloze Captain Obvious topics aangemaakt?
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#19
DarkScope zei:
Inga zei:
Het enige wat coke bij mij doet is dat ik er wakker en helder van wordt. Ideaal na een hard werkende week een lijntje of 2 3 4 5..... en ik voel me weer kiplekker :sunglasses:

Of je je nu depri voelt of happy, het maakt niets uit.... en je wordt er zeker niet euforisch door. Xtc is even iets anders. Bij XTC spelen de omgevingsfactoren een heel belangrijke rol. Als ik het thuis gebruik met wat vrienden kan het heel relaxed zijn, gaan we uit dan kan het heel uitbundig zijn... toch blijft het dezelfde pil.... snapie ? :wink:
Klik om te vergroten...

ja maar het gaat hier om goed of bad gaan. over uitbundig of relaxt heb ik niks gezegd ik bedoel het feit dat xtc je altijd zo gelukkig laat voelen. waar heb jij t over ?
Klik om te vergroten...

:confused: :confused: :confused: Weet jezelf wel wat je schrijft ???? Of een beetje teveel paddo's gepakt misschien... en heum ... ik ben geschoold :mrgreen:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#20
DarkScope zei:
hoezo zit ik er naast. is t zo logisch dan dat sos niet als wiet stemming afhankelijk is.

Met hetzelfde als xtc, er staat een dubbele punt, dus dat betekent dat dat slaat op de zin ervoor, hetgeen betekent dat ik dus bedoelde hetzelfde als xtc in de zin van dat je je altijd chill voelt.

dan vraag ik me pas af wie er dom is volgens mij heeft 3/4 van jullie geen opleiding.
Klik om te vergroten...
Coke kan je volgens mij niet vergelijken met wiet of xtc.het is echt anders!je moet het zelf pakken om het te weten.maar ik raad het je af.coke geef mij net dat beetje meer. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."