Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxzazepam

oxzazepam

33 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
BriceLid
01-01-2024, 00:00
#1
akton is idd enkel in belgie verkrijgbaar, maar naart schijnt zijn de effecten vergelijkbaar met valium...

ga gewoon voor 1 van de 3 grote: VALIUM, LIBRIUM of KLONOPIN (ken de europese naam niet, zoek ff op google).

alledrie zijn ze perfecte geneesmiddelen om van de dope vanaf te geraken en om met de problemen van de dope te dealen.

:wave:
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#2
MEDIC!!! is here a medic in the house? :wave:

anders even receptje schrijven kunnen we allemaal bestellen hier: http://www.beslist.nl/gezond_mooi/q/Oxa ... _Tabl.html

wil nog wel wat oxazepam/ritalin en/of valium (altijd handig)
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die pillen op die site zijn wel goedkoop maar wat je uiteindelijk aan consultkosten en verzendkosten moet betalen.........!!!!
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft iemand bij deze site inkopen gedaan? IK heb net een bestelling geplaatst voor Xanax maar ik krijg eerst consult van een arts, dus ik denk niet dat ik ervoor in de aanmerking kom
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
weet niet hoe het met deze zit maar ik neem lorazepam en bromazepam
en daar slaap ik toch hennig van na speed...
als je lang wakker bent en je neemt er 2 ofzo van die lorazepam dan begin je soms letterlijk te trippen als je je dan nog wakker houd :) :grin:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
weet niet hoe het met deze zit maar ik neem lorazepam en bromazepam
en daar slaap ik toch hennig van na speed...
:grin:
Klik om te vergroten...


Benzo's zijn onmisbaar na dr*gs-gebruik.
De werking zal wel per persoon verschillen. Factoren zoals leeftijd, gewicht en met name alcoholgebruik spelen een rol.

Als je een fors alcoholgebruiker bent zul je meer benzo's nodig hebben voor hetzelfde resultaat. (zelfde receptor=GABA)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Oxazepam is dan ook geen slaaptablet, of inslaper, maar een kalmeringstablet, ook niet te vergelijken met valium ed want dat zijn weer anti-depressiva's en das weer heel iets anders. Nja heb er niet heel veel ervaring mee, maar oxepammetjes, heb ik geslikt, gesnoven en gerookt, dus daar heb ik wel de nodige ervaring in. Net als temazepammetjes, ook lekker, wordt je behoorlijk geil van, maar volgens mij dwaal ik nu een beetje af, hihi
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Oxazepam is dan ook geen slaaptablet, of inslaper, maar een kalmeringstablet, ook niet te vergelijken met valium ed want dat zijn weer anti-depressiva's en das weer heel iets anders.
Klik om te vergroten...


Beide zijn benzodiazepines met dezelde werking op de GABA-receptoren. Oxazepam is geregistreerd als anxiolyticum ofwel kalmeringstablet.
Maar je kunt er ook gewoon goed mee slapen. Het heeft een langere halfwaardetijd dan bijvoorbeeld temazepam.

Valium is hetzelfde als diazepam. Dat is zeker geen antidepressivum, maar gewoon een benzodiazepine, gebruikt als anxiolyticum, hypnoticum of spierverslapper.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
PharmaPhreeK zei:
goed gezegt : benzos zijn onmisbaar bij drugsgebruik .


Ik vraag me wel af of het helpt tegen een kater. Of zou je dan alleen misselijk worden . Psilo? ervaringen /
Klik om te vergroten...


Nooit gebruikt tegen een kater, maar bij mijn weten is een kater een combinatie tussen uitdroging en het afbraakprodukt van ethanol (=alcohol) genaamd ethanal en azijnzuur. Vooral het ethanal staat bekend om zijn toxische eigenschappen.
Dus ik verwacht er niet zo veel van . Behalve dan dat je jezelf erg suf kunt slikken zodat het je allemaal een beetje ontgaat :wink:
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vroeg het me af omdat lui welles beweren dat GHB relaxt is als je een kater hebt dus ik dacht mischien ook wel benzos omdat deze ook op het GABA complex werken.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Oxazepam is dan ook geen slaaptablet, of inslaper, maar een kalmeringstablet, ook niet te vergelijken met valium ed want dat zijn weer anti-depressiva's en das weer heel iets anders. Nja heb er niet heel veel ervaring mee, maar oxepammetjes, heb ik geslikt, gesnoven en gerookt, dus daar heb ik wel de nodige ervaring in. Net als temazepammetjes, ook lekker, wordt je behoorlijk geil van, maar volgens mij dwaal ik nu een beetje af, hihi
Klik om te vergroten...

Haha wtf Mac....Heb jij oxazepammetjes gerookt?Kan dat dan...hoe kom je erop... :grin:
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#12
je hebt oxazepam 10 en 50 mg of in de folksmond seresta genoemd , diasedpam is gewoon valium,flunitrazapam dat is rohipnol,dat zijn benzo,s alles met pam op het einde zijn benzo,s alleeen flunitrazepam dat is een barbituraat net zo als,belanox of vesparax ,maar helaas zijn die alleen in belgie verkrijgbaar dan heb je nog burgerdin en simerron maar dat zijn opiaaten maar volgens mij weten julie nog maar half hoe verslavend deze dingen zijn na langer gebruik word je op een gegeven moment niet meer rustig dan heb je echt zo een tablet nodig wat je altijd nam en dat is pas afcikken spook-maastricht
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
jij bent de alwetende begrijp ik uit je opmerkingen :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
jij bent de alwetende begrijp ik uit je opmerkingen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hmhm... en hij is ook nog een ster in engels...
dont do the crime if jou don,t can sit jour time

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."