Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsper post

per post

33 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
l
lissisimLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey,

vraagje: Wordt de post gecontroleerd op sos, wanneer je een brief verstuurd over de grens? Het gaat om geringe hoeveelheid, hoogstens een gram. :confused:

xxxxxxxxx
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
bel tnt dan weet je t! :wink: probeer t eens zou ik zeggen. zonder afzender erop. Maar als het gecontroleerd wordt komen ze dus wel bij de ontvanger uit. Misschien ligt het ook per land verschillend. Ik denk dat ze post van en naar een berucht drugsland waarschijnlijk beter controleren dan dat je je post naar een niet berucht drugsland stuurt.

of eht klopt wat ik zeg weet ik niet het is maar een gedachte die mij logisch klinkt
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#3
lissisim zei:
hey,

vraagje: Wordt de post gecontroleerd op sos, wanneer je een brief verstuurd over de grens? Het gaat om geringe hoeveelheid, hoogstens een gram. :confused:

xxxxxxxxx
Klik om te vergroten...

Nope...steekproef gewijs gaan er honden over de post,maar niet constant.
Pakketten daarin tegen worden wel vaak besnuffeld.
l
lissisimLid
01-01-2024, 00:00
#4
dus als ik een brief zou sturen naar bijvoorbeeld frankrijk met een grammetje erin, dan zou dat dus wel zo aan kunnen komen? (als je dus pech hebt is de ontvanger zeer zwaar genaaid?)
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lissisim zei:
dus als ik een brief zou sturen naar bijvoorbeeld frankrijk met een grammetje erin, dan zou dat dus wel zo aan kunnen komen? (als je dus pech hebt is de ontvanger zeer zwaar genaaid?)
Klik om te vergroten...
Precies zoals je het zegt.... :)
Allen zou ik dat zwaar weg laten, een grammetje is niet zoveel,en bovendien kan de persoon zich makkelijk verweren als de brief anoniem komt toch....

Er was vroeger eens een gast die in de states zat die vanuit nld,gewoon maanden lang kaarten vol met pillen naar zichzelf /Hotel/op liet sturen.En toen ie naar Hawwai ging liet ie ze daar bezorgen in het hotel vanuit nld..is allemaal goed gegaan.Of het verstandig was is een tweede..
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr 187 zei:
lissisim zei:
hey,

vraagje: Wordt de post gecontroleerd op sos, wanneer je een brief verstuurd over de grens? Het gaat om geringe hoeveelheid, hoogstens een gram. :confused:

xxxxxxxxx
Klik om te vergroten...

Nope...steekproef gewijs gaan er honden over de post,maar niet constant.
Pakketten daarin tegen worden wel vaak besnuffeld.
Klik om te vergroten...

Geloof mij maar dat er meer gecontroleerd wordt dan je denkt.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr 187 zei:
boy zei:
Mr 187 zei:
lissisim zei:
hey,

vraagje: Wordt de post gecontroleerd op sos, wanneer je een brief verstuurd over de grens? Het gaat om geringe hoeveelheid, hoogstens een gram. :confused:

xxxxxxxxx
Klik om te vergroten...

Nope...steekproef gewijs gaan er honden over de post,maar niet constant.
Pakketten daarin tegen worden wel vaak besnuffeld.
Klik om te vergroten...

Geloof mij maar dat er meer gecontroleerd wordt dan je denkt.
Klik om te vergroten...

Volgens mij is het zoals ik zeg,ze kunnen namelijk niet constant met honden in de postcentrale zitten..*schijten ze de heleboel onder*hehe

Ik baseer mij op de werkwijze van de Koninklijke Marechaussee hier,maar idd mischien dat ze in frankrijk standaard een hond langs lopende band hebben liggen ofzo.. maar lijkt me niet.:)
Klik om te vergroten...

Een vriend van mij heeft twee keer een hoeveelheid coke verstuurt (luchtdicht verpakt, vacuum gezogen met een machine) en die zijn nooit aangekomen. Terwijl het met pillen wel lukte.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#8
boy zei:
Mr 187 zei:
lissisim zei:
hey,

vraagje: Wordt de post gecontroleerd op sos, wanneer je een brief verstuurd over de grens? Het gaat om geringe hoeveelheid, hoogstens een gram. :confused:

xxxxxxxxx
Klik om te vergroten...

Nope...steekproef gewijs gaan er honden over de post,maar niet constant.
Pakketten daarin tegen worden wel vaak besnuffeld.
Klik om te vergroten...

Geloof mij maar dat er meer gecontroleerd wordt dan je denkt.
Klik om te vergroten...

Volgens mij is het zoals ik zeg,ze kunnen namelijk niet constant met honden in de postcentrale zitten..*schijten ze de heleboel onder*hehe

Ik baseer mij op de werkwijze van de Koninklijke Marechaussee hier,maar idd mischien dat ze in frankrijk standaard een hond langs lopende band hebben liggen ofzo.. maar lijkt me niet.:)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk dat het wel kan. Vrienden die een tijdje in Frankrijk gingen druiven plukken, lieten zich ook pep opsturen. En het is altijd al zonder problemen aangekomen.
Probeer het gewoon, dan weet je het.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Probeer het eens, je weet maar nooit, maar als je het verstuurt, steek er dan wel geen brief bij zo van: hier is je coke ofzo.. want als het dan gecontroleerd word, dan kan de ontvanger nog zeggen dat hij van niks afweet eh.. met een lange brief erbij gaat dat wa moeilijker denk ik..
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Probeer het eens, je weet maar nooit, maar als je het verstuurt, steek er dan wel geen brief bij zo van: hier is je coke ofzo.. want als het dan gecontroleerd word, dan kan de ontvanger nog zeggen dat hij van niks afweet eh.. met een lange brief erbij gaat dat wa moeilijker denk ik..
Klik om te vergroten...

Of je doet er juist een brief bij...zo van..

Cést un test zending aan een willekeurig persoon .
Retour adres Reu de La poubelle :grin: :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kennis mij ontving op vakantie in Griekenland 5 gram mdma... :hearteyes:
Dit hebben ze verstuurd per post en niks onderzocht, maar volgens mij heb je dan ook maar mazzel, want komt een keer dat ze het wel zien...
Maar ja wat kunnen ze dan verder doen :confused:
In beslag nemen, maar verder weinig denk..
D
DahardestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je nog even kan w88 zou ik het met kerst doen.

Dan schiet er een hoop langs de controle. (uit betrouwbare bron)

kan je gelijk wat meer versturen :tongueout:

of je doet er wat antraxx op vinden die honden niet zo lekker :grin:


grtz.
l
lissisimLid
01-01-2024, 00:00
#14
oke, thnx voor de tips :grin:
Ik zal eens kijken wat ik kan doen:P
xxxxxxxxxxx
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Laat het ons weten eh :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Echt nutteloos/schandalig zeg, dat gebruikers van(extreem) illegale drugs zo moeilijk moeten doen..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe bedoel je?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Hoe bedoel je?
Klik om te vergroten...

Ik bedoel te zeggen, wanneer gaat er eens iets veranderen, om te voorkomen dat mensen gekke ideeen moeten verzinnen om aan hun shit te komen..

Of tsja, wat bedoel ik eigenlijk ECHT?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb een keer een verhaal gehoord van iemand die wat hasj opstuurde naar zin vakantieadres in frankrijk en toen hij daar aankwam lag de enveloppe LEEG op de mat :P
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
heeft geen zin

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."