Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, vraagje: Wordt de post gecontroleerd op sos, wanneer je een brief verstuurd over de grens? Het gaat om geringe hoeveelheid, hoogstens een gram. xxxxxxxxx"
"dus als ik een brief zou sturen naar bijvoorbeeld frankrijk met een grammetje erin, dan zou dat dus wel zo aan kunnen komen? (als je dus pech hebt is de ontvanger zeer zwaar genaaid?)"
"oke, thnx voor de tips Ik zal eens kijken wat ik kan doen:P xxxxxxxxxxx"