Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsper post

per post

33 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
Saivy zei:
Hoe bedoel je?
Klik om te vergroten...



Of tsja, wat bedoel ik eigenlijk ECHT?
Klik om te vergroten...

Vraag je dat eens wat vaker af voordat je wat post.

mathijs zei:
Heb een keer een verhaal gehoord van iemand die wat hasj opstuurde naar zin vakantieadres in frankrijk en toen hij daar aankwam lag de enveloppe LEEG op de mat :P
Klik om te vergroten...

Mooi is dat :tearsofjoy:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#2
[quote="boy" Een vriend van mij heeft twee keer een hoeveelheid coke verstuurt (luchtdicht verpakt, vacuum gezogen met een machine) en die zijn nooit aangekomen. Terwijl het met pillen wel lukte.[/quote]

Dat zou goed kunnen,denk ook dat er meer wordt gesnuffeld,gecheckt op sos,dan op iets anders..welk land was het..
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#3
boy zei:
Een vriend van mij heeft twee keer een hoeveelheid coke verstuurt (luchtdicht verpakt, vacuum gezogen met een machine) en die zijn nooit aangekomen. Terwijl het met pillen wel lukte.
Klik om te vergroten...

whaha had je voor die sos al afgerekend :mrgreen:
mischien was t te verleidelijk voor de afzender om t op te sturen
ik maak maar een grapje hoor :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
MetaalKonijn zei:
SpacingBen zei:
Saivy zei:
Hoe bedoel je?
Klik om te vergroten...



Of tsja, wat bedoel ik eigenlijk ECHT?
Klik om te vergroten...

Vraag je dat eens wat vaker af voordat je wat post.

mathijs zei:
Heb een keer een verhaal gehoord van iemand die wat hasj opstuurde naar zin vakantieadres in frankrijk en toen hij daar aankwam lag de enveloppe LEEG op de mat :P
Klik om te vergroten...

Mooi is dat :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dats mijn probleem, daar stopt het regelmatig.. Iets nuttigs/usefull denken te verzinnen, en dan op iets heel anders uitkomen.. Zwijgen deed ik daarom meestal ''vroeger'', en dat leek te helpen/conflicten te voorkomen.. Toch heb ik nu ervaren dat je maar beter ''nietzeggende'' woorden kunt uitbrengen, dan helemaal niets.. Zeker ook gezien het feit dat je al schrijvende/pratende leert om WEL iets nuttigs neer te zetten/zeggen..

Plus, wist je dan niet dat extraverte mensen met hun bullshit talk meer bereiken dan veel introverte mensen, die pas iets zeggen wanneer ze hier aandachtig over hebben nagedacht?! Naja, heb je vast niet zo vaak over nagedacht als ik, maar ik denk liever niet terug aan de tijd dat ik voortdurend werd geconfronteerd met de nadelen/tegenzitters van een introvert persoon. (was ooit zelfs angstig om de telefoon op te nemen, om maar een klein voorbeeldje te noemen..)

Dus me afvragen of ik niet teveel onzin post ok, maar ik zie geen andere uitweg dan al schrijvende/pratende te zeggen wat ik kwijt moet/wil overbrengen..

Tial and error, ken jij dat begrip? :beer:

Ps, ontopic, waarom geen bolletje slikken ipv via post opsturen? Ik bedoel als je toch het risico neemt coke te gebruiken/vervoeren/versturen..
D
DahardestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is trouwens heel raar dat ze zoveel pakketten en brieven op drugs controleren.

Ik maak altijd zelf me vuurwerk met oud en nieuw en al die chemicalien bestel ik in het buitenland via online shops en dat komen ze gewoon thuis brengen.

En hun maar moeilijk doen over die drugs.
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt binnen nederland zowiezo het prachtige briefgeheim, en zolang je iets goed verpakt dan komt het wel goed hoor :grin:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MethodZen zei:
Je hebt binnen nederland zowiezo het prachtige briefgeheim, en zolang je iets goed verpakt dan komt het wel goed hoor :grin:
Klik om te vergroten...

Binnen nederland wel,maar zodra het de grens overgaat,gaan er vaak hondjes overheen staan snuffelen.

En je kunt het nog zo goed verpakken als je wilt,vacuum en shit,maar getrainde soshondjes slaan al aan op 1 moleculetje....

Coke kan je namelijk zelfs oplossen in papier en later weer extracten,dan zou je dus via de post 100de kilo's kunnen versturen zonder problemen.

Dat gaat niet lukken..
r
redzackLid
01-01-2024, 00:00
#8
lissisim zei:
hey,

vraagje: Wordt de post gecontroleerd op sos, wanneer je een brief verstuurd over de grens? Het gaat om geringe hoeveelheid, hoogstens een gram. :confused:

xxxxxxxxx
Klik om te vergroten...

gewoon lekker in het land zelfkopen hebjeminder problemendenk i zoniet dan je moet allen de juiste mensen vinden endat kan meilijkzijn als zeje niet kennen

redzack
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
lissisim zei:
hey,

vraagje: Wordt de post gecontroleerd op sos, wanneer je een brief verstuurd over de grens? Het gaat om geringe hoeveelheid, hoogstens een gram. :confused:

xxxxxxxxx
Klik om te vergroten...

Nee in nederland geld het briefgeheim :rolleyes:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou het niet zo snel in een enveloppie doen!! Maar als er iemand is die het aan mij wil posten???? Ga je gang vraag m'n adres maar en stuur maar op?!! de porto betaal ik wel.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
:rolleyes: Nice try.
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er kan wel postgeheim zijn maar je het kan toch voorkomen dat je post niet aankomt, denk aan drugsliefhebbende postbodes? :mrgreen:

(een half jaar lang kwam de wiet van een vriend van mij niet aan, grrmff!! Ik weet zeker dat mijn postbode dat gepikt heeft!)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
cadou zei:
(een half jaar lang kwam de wiet van een vriend van mij niet aan, grrmff!! Ik weet zeker dat mijn postbode dat gepikt heeft!)
Klik om te vergroten...
Heb je m betrapt? :)
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee, maar na een half jaar liep een andere postbode bij ons in de buurt en vanaf toen was er geen probleem meer met onze kweekcadeaus. En ik kwam hem wel eens in de coffeeshop tegen, dus hij blowt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."