Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine en Speed

Cocaine en Speed

88 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Solidius zei:
Koele_Komunikator zei:
Ik vind speed dus egt heeele vieze troep. Het stinkt en is heel vies in je nus. ik zie ook vooral gekkkjen zoals gabbers dei rotzooi pakke.
Klik om te vergroten...

Speed stinkt? Ik wil echt niet weten welke afgedankte uitwerpselen aan iemand met jouw intellect verkocht zijn, maar over het algemeen zit er minder geur en smaak aan amfetamine dan die verpoederde potverf.

Koele_Komunikator zei:
Zelf vind ik sossie sossie tog echt de beste. Dat is lekkerder, gezonder en sowieso gedraag ik me dan waqt rustiger als op de pep.
Klik om te vergroten...

Ja sossie sossie is toch echt de beste he, dat is lekker en ook nog eens gezond, er kan geen fruitsalade tegenop. Wierrookje en new-age muziek op de achtergrond en je wordt er ook nog eens 'rustig' van, wat wil een mens nog meer.

Koele_Komunikator zei:
Coke is alleen wel duur, maar dat moet je er voor over hebbe.
Klik om te vergroten...

Dat moet je er zeker voor over hebben, iedereen zou na het lezen van jouw bericht gelijk zijn of haar inboedel moeten verkopen om massaal aan de coke te gaan, jouw argumenten zijn doorslaggevend. Ik zit er serieus aan te denken om dit aan mijn baas te laten lezen zodat jouw wijsheid met koeieletters op de voorpagina van het NRC handelsblad mag pronken. Ben je nog op zoek naar een manager? Dan delen we het succes.
Klik om te vergroten...

Rustig maar hoor...hij zegt er steeds "ik vind" voor. Beetje overdreven om zo agressief te reageren op zo'n vraag.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Everything's great, objectivity taboo;
self-satisfaction pumping up
minor achievements to cover up
all the failures and mistakes
and if you don't smile along
you're a public enemy, you don't belong.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
mathijs zei:
Rustig maar hoor...hij zegt er steeds "ik vind" voor. Beetje overdreven om zo agressief te reageren op zo'n vraag.
Klik om te vergroten...

Jah, wel mee eens.

Maar ja, never fuck with a fiend his precious.
K
Koele_KomunikatorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Solidius zei:
Koele_Komunikator zei:
Ik vind speed dus egt heeele vieze troep. Het stinkt en is heel vies in je nus. ik zie ook vooral gekkkjen zoals gabbers dei rotzooi pakke.
Klik om te vergroten...

Speed stinkt? Ik wil echt niet weten welke afgedankte uitwerpselen aan iemand met jouw intellect verkocht zijn, maar over het algemeen zit er minder geur en smaak aan amfetamine dan die verpoederde potverf.

Koele_Komunikator zei:
Zelf vind ik sossie sossie tog echt de beste. Dat is lekkerder, gezonder en sowieso gedraag ik me dan waqt rustiger als op de pep.
Klik om te vergroten...

Ja sossie sossie is toch echt de beste he, dat is lekker en ook nog eens gezond, er kan geen fruitsalade tegenop. Wierrookje en new-age muziek op de achtergrond en je wordt er ook nog eens 'rustig' van, wat wil een mens nog meer.

Koele_Komunikator zei:
Coke is alleen wel duur, maar dat moet je er voor over hebbe.
Klik om te vergroten...

Dat moet je er zeker voor over hebben, iedereen zou na het lezen van jouw bericht gelijk zijn of haar inboedel moeten verkopen om massaal aan de coke te gaan, jouw argumenten zijn doorslaggevend. Ik zit er serieus aan te denken om dit aan mijn baas te laten lezen zodat jouw wijsheid met koeieletters op de voorpagina van het NRC handelsblad mag pronken. Ben je nog op zoek naar een manager? Dan delen we het succes.
Klik om te vergroten...

Sooow, jonge jij bent wel hard op je pikkkie getrap of nie?

Sorry als ik je moeeder heb gbeledigd als ik speed nie zo lekker vind.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Koele_Komunikator zei:
Sooow, jonge jij bent wel hard op je pikkkie getrap of nie?

Sorry als ik je moeeder heb gbeledigd als ik speed nie zo lekker vind.
Klik om te vergroten...

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!11

Sorry mag je bewaren voor de verspilling van vlees die in je schedel zit. Ik verdoe trouwens mijn tijd maar al te graag met het leveren van sarcasme op zwakbegaafden. Misschien een beetje zonde omdat er in jouw geval geen constructief antwoord uit te persen valt, "maar dat moet je er voor over hebbe".
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Solidius...

-1.
p
paco!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
:smoke: always coke
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Solidius zei:
Koele_Komunikator zei:
Sorry mag je bewaren voor de verspilling van vlees die in je schedel zit. Ik verdoe trouwens mijn tijd maar al te graag met het leveren van sarcasme op zwakbegaafden. Misschien een beetje zonde omdat er in jouw geval geen constructief antwoord uit te persen valt, "maar dat moet je er voor over hebbe".
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Beetje ingewikkelde tekst moest hem zeker 3 keer lezen :P. Constructief bedoel je daar duidelijk mee? Je hebt overegens wel gelijk. :stoned:
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb niet zoveel ervaring met sos maar ik weet wel dat als je op een avond goed doorgaat op de sos je maar 1 denkt en dat is MEER!
Voor de rest voel ik me wat losser en euforisch.
Zin om contact te maken maar dat MEER overheerst bij mij veel.
Daarom ben ik er nooit op door gegaan.

Speed is voor mij heel anders. daar ga je echt hard van, zin om te stampen. Het is veel minder verslavend maar wel slechter voor je gezondheid. Volgens mij houdt het ook langer aan.

Het zou ook kunnen dat ik gwn kut coce heb en goeie speed.... :stoned:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke is niet chemisch? Het is natuurlijk zeker. Ik spreek als iemand die zowel met coke als speed problemen heeft gehad maar nu met beide is gestopt. Geloof mij maar dat coke veel meer nadelen heeft en dat daarmee stoppen voor mij een stuk ingewikkelder was als stoppen met speed.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alfred Hein zei:
Constructief bedoel je daar duidelijk mee?
Klik om te vergroten...

Ja.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
Koele_Komunikator zei:
Sooow, jonge jij bent wel hard op je pikkkie getrap of nie?

Sorry als ik je moeeder heb gbeledigd als ik speed nie zo lekker vind.
Klik om te vergroten...

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!11

Sorry mag je bewaren voor de verspilling van vlees die in je schedel zit. Ik verdoe trouwens mijn tijd maar al te graag met het leveren van sarcasme op zwakbegaafden. Misschien een beetje zonde omdat er in jouw geval geen constructief antwoord uit te persen valt, "maar dat moet je er voor over hebbe".
Klik om te vergroten...

Zo zo zwakbegaafde...een excuses zou wel op zijn plaats zijn..
Waarom val je als moderator iemand aan die toevallig coke lekkerder vindt als zo'n chemisch goedje als speed?

Denk dat de meeste mensen met € coke wel lekkerder vinden dan speed...veel minder nadelen.

Ik zie hier namelijk maar al teveel speedgebruikers coke afkraken om de verslavende werking wat natuurlijk ook zo is,maar dit dan terwijl ze zelf een klein speed probleempje hebben. :)
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Coke is niet chemisch? Het is natuurlijk zeker. Ik spreek als iemand die zowel met coke als speed problemen heeft gehad maar nu met beide is gestopt. Geloof mij maar dat coke veel meer nadelen heeft en dat daarmee stoppen voor mij een stuk ingewikkelder was als stoppen met speed.
Klik om te vergroten...

Goed dat je bent gestopt,tuurlijk heeft coca een bewerking gehad,het is opgelost in kerosine die daarna verdampt,maar that's it..

En wat je daarna zegt,is een eigen bevinding,iedereen is anders..


Ik vind persoonlijk dat speed veel meer nadelen heeft als drug.
O.a. de lange nasleep en uitputting en daarna het lege bijna dode gevoel in je hoofd..
Ook als je een leuke avond gebruikt en de nacht/ochtend is eigenlijk over en het is tijd om te gaan slapen zit je er nog mee...

Ik vind het maar bagger....

Coke daarintegen kan je lekker de hele avond door gebruiken tijdens het stappen en als het tegen zessen is en je laatste seal is leeg kan je gerust nog pitten.
Een nadeel is dat het een dure hobby is,maar als drug perfect.
Bovendien krijg je er echt een high van samen met alchohol met speed ben je er alleen maar bij...dus nuchter en wakker eigenlijk..zit je te zuipen voor niks..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, om te gebruiken is coke ''leuker'' dat valt niet te ontkennen. Maar als gaat over verslaving en de daarbij horende problemen gaat coke toch echt een stuk verder. Mja, eigenlijk is het gewoon allebei troep. :wave:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Ja, om te gebruiken is coke ''leuker'' dat valt niet te ontkennen. Maar als gaat over verslaving en de daarbij horende problemen gaat coke toch echt een stuk verder. Mja, eigenlijk is het gewoon allebei troep. :wave:
Klik om te vergroten...

Klopt...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr 187 zei:
Deranged zei:
Bovendien krijg je er echt een high van samen met alchohol met speed ben je er alleen maar bij...dus nuchter en wakker eigenlijk..zit je te zuipen voor niks..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ik vind dat sos zo al een high geeft :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel goed quoten...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Wel goed quoten...
Klik om te vergroten...

whahaha, agh, je kan zo wel zien dat jij dat niet geschreven hebt... :P
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#19
yellowmoon zei:
speed en andere drugs kunnen per persoon zeker verschillen maar ik heb nog nooit een andere verslaafde gezien die 1000 euro drugs gekocht heeft en zelfde 1000 euro ophetzelfde dag opmaakte en dat nog eens goed vind, vooral basecoke en crack mag van mij over het algemeen voor altijd verboden blijven ik weet wat die kut spul met me vriendjes deed

speed is voor junks, en coke is voor voor grotere junks met meer geld in zak
Klik om te vergroten...
Even wakker worden!Met geld koop je gewoon meer in het leven.dat is de realiteit.Eerlijk of niet,zo zit de werld nu in elkaar.En dan nog coke is gewoon beter als speed,maar het beste is niets gebruiken. :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind ze alletwee maar zever..

Coke vind ik zever omdat het duur is en veel te kort.. als je goeie hebt is het wel lekker maar toch :openmouth:
vooral het snobby bewustzijnsvernauwende wereldje er rond stoort me erg

Speed heb ik nooit gedaan (wel relatine maar ja :rolleyes: ), maar als ik zie wat het doet met mijn vrienden, dan weet ik wel dat je er moet afblijven..

van verslaving zijn ze volgens mij een erg, kdenk dat de stof coke op zich (los van de prijs) veel verslavender is..
Beiden zijn slopend voor je lichaam, maar ik zou zeggen dat speed toch ene stuk slopender is, want je slaapt en eet niet (tenzij je al ene goede tolerantie hebt)

Op coke heb ik altijd wel goed kunnen slapen al was de dosis nooit hoog..
kdenk dat dat eigenlijk weinig uitmaakt want na een half uur is het toch uitgewerkt..

kzou zeggen blijf er van af van beiden tenzij je goed met drugs kan omgaan..
uiteindelijk denk ik dat coke erger is aangezien je je eigen bankrekening plundert + dat de zin er altijd is in combi met alcohol, waar je wss nooit mee zal stoppen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."