#1
Solidius zei:Koele_Komunikator zei:Ik vind speed dus egt heeele vieze troep. Het stinkt en is heel vies in je nus. ik zie ook vooral gekkkjen zoals gabbers dei rotzooi pakke.
Speed stinkt? Ik wil echt niet weten welke afgedankte uitwerpselen aan iemand met jouw intellect verkocht zijn, maar over het algemeen zit er minder geur en smaak aan amfetamine dan die verpoederde potverf.
Koele_Komunikator zei:Zelf vind ik sossie sossie tog echt de beste. Dat is lekkerder, gezonder en sowieso gedraag ik me dan waqt rustiger als op de pep.
Ja sossie sossie is toch echt de beste he, dat is lekker en ook nog eens gezond, er kan geen fruitsalade tegenop. Wierrookje en new-age muziek op de achtergrond en je wordt er ook nog eens 'rustig' van, wat wil een mens nog meer.
Koele_Komunikator zei:Coke is alleen wel duur, maar dat moet je er voor over hebbe.
Dat moet je er zeker voor over hebben, iedereen zou na het lezen van jouw bericht gelijk zijn of haar inboedel moeten verkopen om massaal aan de coke te gaan, jouw argumenten zijn doorslaggevend. Ik zit er serieus aan te denken om dit aan mijn baas te laten lezen zodat jouw wijsheid met koeieletters op de voorpagina van het NRC handelsblad mag pronken. Ben je nog op zoek naar een manager? Dan delen we het succes.
Rustig maar hoor...hij zegt er steeds "ik vind" voor. Beetje overdreven om zo agressief te reageren op zo'n vraag.
always coke

), maar als ik zie wat het doet met mijn vrienden, dan weet ik wel dat je er moet afblijven..